تاریخ انتشار: 1395/10/28 14:42
کد خبر: 235337

افشای راز استعفای چند باره کی روش

در حالی که مهدی تاج ادعا کرده بود کارلوس کی روش استعفای خود را نوشته و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با استعفای او مخالفت کرده، ساعتی قبل یکی از اعضای هیات رییسه به خبرنگار ما گفت: استعفای کتبی در کار نیست! ما هیچ استعفایی ندیدیم و وقتی دو نفر از همکاران از تاج خواستند نامه استعفای کی روش را به آنها هم نشان بدهد تاج بحث را عوض کرد. حالا شاید از این به بعد جناب کی روش یک برگه استعفا بنویسد و به تاج بدهد ولی تا این لحظه استعفایی به صورت کتبی وجود نداشت.

 به گفته این شخص که تمایل به افشای نام خود نداشت؛ کی روش استعفای کتبی نداده و خبر اعلام استعفای او توافق مهدی تاج با کی روش بود که کی روش مدعی استعفا شود و بعد هم تاج او را نگه دارد و در ادامه پای وزارت ورزش به این ماجرا کشیده شود!

 گویا مهدی تاج و کی روش تصمیم گرفته اند حالا که خبری از محمود گودرزی در وزارت ورزش نیست، علیرضا اسدی که با حمایت گودرزی دبیرکل فدراسیون فوتبال شده بود را حذف کنند. آنها در اقدامی هماهنگ قرار گذاشتند ابتدا خبر استعفای کی روش و سپس خبر مخالفت با استعفای او رسانه ای شود و سپس کی روش با ادامه بیانیه های خود، سلطانی فر را به موضوع تیم ملی حساس کند تا کی روش بتواند مشکلاتی که دبیرکل مورد اعتماد وزیر قبلی به وجود آورده را به گوش وزیر جدید برساند!

 کی روش البته علاوه بر اسدی، عابدینی را هم هدف قرار داده و به نظر می رسد دعوای این دفعه او، با حذف اسدی و عابدینی به پایان می رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb6yb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بحران در پرسپولیس