تاریخ انتشار: 1395/09/26 13:48
کد خبر: 242661

تقابل برانکو و مهاجمی که دیپورتش کرد

مهاجم سابق پرسپولیس الان در ذوب آهن بازی می کند و امروز باید در تقابل با برانکو و پرسپولیس حضور داشته باشد.
تقابل برانکو و مهاجمی که دیپورتش کرد

 250دقیقه از لیگِ برتر پانزدهم گذشته بود و هواداران پرسپولیس هنوز هیچ تصوری از مهاجم تازه‌وارد تیم‌شان نداشتند. او با عبارتِ مهاجمِ فیکس تیم ملی هندوراس به قرمزها شناخته می‌شد اما کیفیت بازی‌اش، هنوز جزو اسرار بود.

 جری، با آن قامتِ کشیده و آن بی‌تفاوتی آشکار، در هفته سوم 18 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و در شکست سنگین از سپاهان در فولادشهر سهیم شد. او درست 18 دقیقه نیز در شکست پسران برانکو برابر سایپا سهیم بود و سرانجام در مسابقه هفته هفتم با تراکتورسازی برای اولین بار فیکس شد. بنگی از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتور را باز کرد.

او اولین بازیکنِ فصل پرسپولیس بود که گلر حریف را در ضربه پنالتی فریب می‌دهد و اولین مهره‌ای که سیمای یک پنالتی‌زن مطمئن را در تیم پرفسور به نمایش می‌گذارد. خونسردی او، دقیقا همان چیزی بود که سرخ‌پوشان به آن نیاز داشتند. او در تجربه فیکس بعدی هم نمایش خوبی در برابر ملوان ارائه کرد و به گل رسید اما یک هفته بعد ناچار شد دربی پایتخت را از روی نیمکت آغاز کند. با این وجود در تمام قاب‌های به جا مانده از آن مسابقه، ردپایی از این بازیکن هست. مهاجمی که در آخرین ثانیه‌های بازی، تصادفا در نقطه درست ایستاد تا ضربه رامین رضاییان بعد از چند رفت و برگشت با برخورد به او به تور دروازه استقلال برسد. جری، ناجی تصادفیِ سرخپوشان شد. همین یک امتیاز، روندِ فصل را برای قرمزها و آبی‌ها عوض کرد و جلوی ناامیدشدن تیم برانکو از بازگشت به لیگ را گرفت.

سبکِ بازی جری بنگستون، هیچوقت موردعلاقه برانکو ایوانکوویچ نبود. پرفسور مهاجمی با دوندگی بالا می‌خواست که فشار زیادی به خط دفاعی حریف وارد کند و آغازکننده پرس در زمین حریف باشد اما در بازیِ بنگستون، همیشه «به درکِ»خاصی دیده می‌شد. چهره او، هیچوقت نشان‌دهنده اشتیاق و انگیزه برای فوتبال‌بازی‌کردن نبود و شاید به همین خاطر این بازیکن تنها یک هفته بعد از گل سه امتیازی‌اش به گسترش فولاد، دوباره به نیمکت تبعید شد. او در همه مسابقه‌های شش هفته پایانی برای پرسپولیس به میدان رفت اما هیچوقت از زیر سایه سنگین طارمی خارج نشد و سرانجام تصمیم به ترک باشگاه گرفت. جری از پرسپولیس رفت اما در لیگ برتر ماندگار شد و این بار پیراهن ذوب‌آهن را بر تن کرد.

گل‌خوردن از بازیکنان سابق، کابوس همیشگی پرسپولیسی‌ها در چند فصل اخیر بوده و حالا نوبت بنگستون است که فرصت تهدید همبازیان سابق‌اش را به دست بیاورد. خط دفاعی پرسپولیس نسبت به آخرین روزهای حضور جری در این باشگاه کاملا متحول شده اما بدون تردید او در مسابقه فردا بیشتر از هر بازیکنی برای درخشیدن انگیزه خواهد داشت. مهاجم شماره 14 ذوب، در لیگ شانزدهم فقط یک گل به ثمر رسانده و در دو مسابقه اخیر ذوب، جایی در ترکیب تیم مجتبی حسینی نداشته است اما شاید نام پرسپولیس، دوباره این بازیکن را به ترکیب برگرداند. بازیکنی خونسرد، خطرناک و چارچوب‌شناس که در روزهای خوش‌شانسی می‌تواند کارهای بزرگی برای تیمش انجام بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbyxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی حسینی از پرسپولیس برانکو الگو گرفته است