تاریخ انتشار: 1402/01/20 13:29
کد خبر: 8085

فتح‌الله‌زاده در آستانه جدایی از باشگاه استقلال/ جانشینان احتمالی مدیرعامل آبی‌ها مشخص شدند

علی فتح الله زاده در آستانه جدایی از باشگاه استقلال قرار گرفته است.
فتح‌الله‌زاده در آستانه جدایی از باشگاه استقلال/ جانشینان احتمالی مدیرعامل آبی‌ها مشخص شدند

داستان‌های مدیریتی باشگاه استقلال تمامی ندارد؛ بعد از حواشی پیش آمده پیرامون پرداخت نشدن پول آندره‌آ استراماچونی و حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا ماجرای مناظره جنجالی علی فتح‌الله‌زاده با حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی پیش آمد و با همه این موضوعات اما هنوز اتفاق خاصی در راس باشگاه رخ نداده است.

اگرچه سازمان خصوصی سازی در بیانیه اخیر خود اعلام کرده بود که به زودی هیات مدیره باشگاه را تشکیل داده و مدیرعامل را انتخاب خواهد کرد اما بعید است وزارت ورزش به سادگی زیر بار این مساله برود و اجازه بدهد هیات مدیره باشگاه از نظارت آنها خارج شود.

در این شرایط از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که علی فتح‌الله‌زاده با وجود حمایت اعضای هیات مدیره کنونی باشگاه، قصد ادامه دادن به عنوان مدیرعامل را ندارد. فتح‌الله‌زاده از مسئولان وزارت ورزش خواسته‌هایی برای تامین پول داشته که این مساله اجرایی نشده و به همین خاطر به نظر می‌رسد او تا ساعاتی دیگر استعفای کتبی خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کند.

استعفای دوباره علی فتح‌الله زاده از مدیرعاملی استقلال حالا جدی شده است؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد(که احتمالا تا پایان امروز رخ می‌دهد) با موافقت هیات مدیره باشگاه و شخص حمید سجادی مواجه خواهد شد و اینبار خبری از حمایت نخواهد بود.

از وزارت ورزش خبر می‌رسد مسئولان این وزارتخانه به اعضای هیات مدیره استقلال توصیه کرده‌اند که بعد از جدایی فتح‌الله‌زاده ، برای رسیدگی به امور جاری فعلا سرپرست موقت انتخاب شود و بعد از برگزاری جلسه مجمع باشگاه استقلال در خصوص هیات مدیره و مدیرعامل تصمیم گیری شود.

توصیه وزارت ورزش این است که سرپرست موقت باشگاه بعد از فتح‌الله‌زاده از بین مدیرانی باشد که در گذشته در استقلال سابقه اجرایی و مدیریتی دارند و به امور جاری این باشگاه واقف هستند. در این باره حتی نام هایی نیز به میان آمده است؛ نام هایی مثل احمد سعادتمند و احمد مددی دو مدیرعامل سابق باشگاه استقلال. سعید فتاحی معاون پیشین باشگاه استقلال،‌فرشید سمیعی معاون حقوقی و علی خطیر معاون ورزشی سابق باشگاه نیز دیگر نام هایی هستند که شایعات حکایت از احتمال سرپرستی شان در باشگاه استقلال دارد.

با این حال باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده چه اتفاقات جدیدی حول باشگاه استقلال رخ می‌دهد؛ موضوع مهم اول استعفای مجدد علی فتح‌الله‌زاده است که دست مدیران وزارتخانه و اعضای کنونی هیات مدیره را برای انتخاب سرپرست جدید باز می‌گذارد. بعد از آن درباره سایر موضوعات تصمیم گیری می‌شود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4me6w2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتاحی از استقلال جدا شد