تاریخ انتشار: 1395/11/19 13:52
کد خبر: 230813

خط و نشان مالک باشگاه ناپولی برای تیم رئال

مالک باشگاه ناپولی ادعا کرد که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند کهکشانی‌ها را شکست دهد.

 اورلیو دلورنتیس که تیمش هفته آینده در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان رئال مادرید است، پتانسیل غلبه بر کهکشانی‌ها را در تیمش می‌بیند. 
 
او در گفت‌وگو با شبکه BeIn Sport اظهار داشت: ما در ژنو و در جام خوان گامپر برابر بارسلونا بازی کردیم اما هرگز برابر رئال مادرید بازی نکرده‌ایم. هیچ تیمی شکست‌ناپذیر نیست و نتیجه این بازی هم به شرایط دو تیم در روز بازی بستگی دارد. ناپولی واقعاً رشد کرده است و تنها تیم ایتالیایی است که هفت فصل متوالی جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده است. این در حالیست که درآمد سالانه این باشگاه یک چهارم درآمد رئال مادرید، منچستریونایتد و منچسترسیتی است. همه تیم‌ها باید از رقیب‌شان بترسند اما این بار شاید ناپولی برای کسب موفقیت تشنه‌تر از رئال مادرید باشد. 
 
دلورنتیس ادامه داد: اگر رئال مادرید قرار بود جام را از دست بدهد، آن وقت حتی شکست دادن ناپولی هم درام بزرگی نبود. برای ناپولی اما پیروزی در این بازی یک حرکت قهرمانانه خواهد بود. بعضی بازی‌ها هستند که ارزش‌شان بیشتر از یک فصل است، مانند زمانی که ناپولی برابر یوونتوس بازی می‌کند و می‌برد که ارزش آن از یک فصل بیشتر است. اینجا هم اگر رئال مادرید را شکست دهیم، ارزشش از تمام کاری که در یک فصل انجام می‌دهیم بیشتر است. نیازی نیست که به بازیکنان‌مان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان انگیزه بدهیم. آنها خودشان برای این کار اشتیاق دارند و حمایت هواداران هم بر انگیزه‌شان می‌افزاید. من هم به عنون یک فیلم‌ساز، رؤیاپردازی در DNA‌ من قرار دارد. 
 
شایعاتی مطرح شده است مبنی براینکه احتمالاً دیه‌گو مارادونا، اسطوره آرژانتینی باشگاه ناپولی به سن‌پائولو بازخواهد گشت تا در یک پست اجرایی فعالیت کند اما دلورنتیس گفت که این کار به آن آسانی که تصور می‌شود هم نیست. 
 
مالک باشگاه ناپولی تأکید کرد: تا جایی که من می‌دانم مارادونا با اداره مالیات ایتالیا مشکلی دارد که هنوز حل نشده است. اگر من با مارادونا قرارداد ببندم و به او حقوق بدهم، قانون‌شکنی کرده‌ام و باید به مسئولان اداره مالیات ایتالیا پاسخگو باشم. مارادونا اول مشکلاتش را با دولت ایتالیا حل کند، بعد می‌تواند به من زنگ بزند و بگوید «اورلیو، من عاشق ناپولی هستم و بیکار». من دوست دارم که ناپولی را در سراسر جهان معروف و از خلاقیت مارادونا برای انجام این کار استفاده کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mllb5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باز هم رونالدو، مسی را شکست داد