تاریخ انتشار: 1395/12/25 19:11
اختصاصی| بازهم یک محصول دیگر از باغات رفسنجان؛
کد خبر: 222737

رستگاری میشو با آرمان رمضانی در لیگ یک

میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال مس رفسنجان، دو سالی است که در فوتبال ایران حضور دارد و در هر دو سال نیز موفق بوده است.
رستگاری میشو با آرمان رمضانی در لیگ یک

به گزارش فرتاک ورزشی از رفسنجان، کریستیچوویچ که فصل گذشته تیم مس رفسنجان را به عنوان یک مدعی اصلی روانه مسابقات کرد و در پایان فصل، بالای تیم های مطرحی همچون خونه به خونه، نساجی و ... ایستاد، در این فصل از نیم فصل دوم وارد این تیم شد و انصافا نتایج وی سبب شده تا تیم رفسنجانی از منطقه خطر دور شود.

فصل گذشته که کسی میشو را نمی شناخت، با بازیکنان بی ادعایی همچون عباس کاظمیان، احسان پیرهادی، امیر خدامرادی، مجتبی محبوب مجاز و ... فصل را در رتبه های بالایی تمام کرد و همین موفقیت، سبب ستاره شدن بازیکنانش نیز شد.

اما این فصل اگر بخواهیم از بازیکن ستاره در رفسنجان صحبت کنیم، باید نام دو بازیکن را به ذهن بسپاریم. احسان پیرهادی و آرمان رمضانی. رمضانی در هفته های گذشته با پاس گلهای متعدد احسان پیرهادی، توانسته در لیگ یک بدرخشد و کریستیچوویچ، با او رستگار شود.

شکی در ضعیف بودن این مس رفسنجان با مس رفسنجان فصل گذشته نیست، اما آنچه مشخص است، اعتقاد میشو بر استفاده از بازیکنان بی ادعا است که در اکثر بازیها نیز با آنان موفق به کسب امتیاز شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlqlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز های زمستانی میشو در هوای بهاری رفسنجان
اختصاصی| کلافگی میشو در رفسنجان؛