تاریخ انتشار: 1395/08/15 22:37
کد خبر: 250737

مدیرعامل باشگاه سردار بوکان بیانیه صادر کرد

مدیرعامل باشگاه سردار بوکان قبل از بازی با نیروی زمینی تهران بیانیه صادر کرد.
مدیرعامل باشگاه سردار بوکان بیانیه صادر کرد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، بیانیه مدیرعامل سردار شهرداری بوکان قبل از بازی سردار با نیروی زمینی تهران به شرح ذیل می باشد:

نقش و جایگاه هواداران یک تیم ، در شرایط گوناگون یک مسابقه یا یک سری از مسابقات به لحاظ اهمیت دارای درجه ی ویژه ای است.

 چه بسیار بازی هایی که تیم برترمیدان به دلیل کردار ناپسند و نسنجیده ی هوادارانش ، عنان کار را ازکف خودبیرون رفته دیده ، در پایان با چهره ی یک بازنده از زمین بیرون رفته و یا با رأی نهادهای نظارتی و …چندروزی از دستیابی اش به پیروزی نگذشته ، شکست را جایگزین آن دیده است .

 از دیگر سو ، کم نبوده اند تیم هایی که به رغم ضعف نسبت به هماورد ، به دلیل همراهی و همدلی هوادارن ، رقیب را با چهره ای مغبون از آوردگاه ، بدرقه نموده اند.

انچه از پیشینه ی هواداران بوکان سراغ داریم نشانه های وفاداری،تعصب و شور بی وصف بوده است. سالهاست فوتبال بوکان از یار دوازده هم خود سود برده و همواره در سطح ایران جزو بهترین و با شعورترین هواداران ایرانی و منطقه بوده اند.

 امروزه باشگاه های بزرگ دنیا سعی دارند با مدیریت بهینه و آموزش و بهسازی رفتاری هواداران ، از این نیروی غیرقابل انکار در راه رسیدن به اهداف خود که همانا موفقیت و سرافرازی مجموعه ی تیم و شهر است ، بیشترین بهره را ببرند.

مطمنا یکی از اهداف باشگاه سردار شهرداری بوکان،بهسازی جو ورزشگاه ها است که امید میرود با همت همه ی دست اندرکاران در اینده ی نزدیک تحقق یابد.

برخود واجب میدانم ضمن تقدیر از حضور سبز دوستداران ورزش فوتبال بوکان برای حضور گرمشان در بازیهای گذشته،فردا نیز همدل و همصدا برای پیروزی تیم شایسته ی سردار بوکان در جایگاه هوادار به تشویق و همراهی سردار بپردازند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnmpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید لطفی: گلم را به هوادران بوکانی تقدیم می کنم/ با این هواداران همه چیز ممکن است

حرکت زشت علی محمدی یک شهر را برهم ریخت!
شهرداری تبریز عذرخواهی نکند بوکان را برایشان جهنم می کنند