تاریخ انتشار: 1395/07/13 12:51
کد خبر: 257813

گواردیولا مهم‌ترین چهره فوتبالی دهه اخیر است ژاوی: «پپ» می‌تواند فوتبال انگلیس را دگرگون کند/ سطح بارسلونا فراتر از بازی با سلتاویگو است

هافبک پیشین تیم فوتبال بارسلونا گفت: سطح بازی بارسلونا فراتر از چیزی است که در بازی با سلتاویگو دیده شد و وقتی تیم از این شرایط خارج شود آن را خواهید دید.
گواردیولا مهم‌ترین چهره فوتبالی دهه اخیر است
ژاوی: «پپ» می‌تواند فوتبال انگلیس را دگرگون کند/ سطح بارسلونا فراتر از بازی با سلتاویگو است

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، ژاوی هرناندز، هافبک پیشین تیم فوتبال بارسلونا که سابقه کارکردن زیر نظر گواردیولا در این تیم را دارد با تمجید از عملکرد این مربی در منچسترسیتی عنوان کرد: روش گواردیولا روش بارسلونا است. او مهمترین شخصیت فوتبالی 10 سال اخیر است و شاید تنها کسی باشد که بتواند پایه‌های فوتبال انگلیس را دگرگون کند و تاثیر حضورش در لیگ انگلیس را می‌شود به زودی در تیم ملی این کشور هم دید.

وی ادامه داد: همه ما چیزهای زیادی از گواردیولا یاد گرفته‌ایم و بازیکنان منچسترسیتی قطعاً فرصت خوبی برای کار کردن زیر نظر او در اختیار دارند.

هافبک پیشین تیم بارسلونا درباره شکست این تیم مقابل سلتاویگو عنوان کرد: من بازی را ندیدم ولی شنیده‌ام که تیم بازی خوبی از خودش به نمایش نگذاشته است. شک نکنید سطح بازی بارسلونا فراتر از چیزی است که در بازی مقابل سلتاویگو دیده شد و وقتی بارسلونا زا این شرایط خارج شود همه این موضوع را خواهند فهمید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnve5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موستافی : اوزیل راهنمایم بود