تاریخ انتشار: 1399/01/23 15:21
کد خبر: 65561

پیراهن پرسپولیس ارزش مجانی بازی کردن هم دارد

هافبک پرسپولیس به شکلی عجیبی از فوتبال فاصله گرفته و این در حالیست که در آن مقطع یکی از ستاره‌های شماره یک فوتبال ایران محسوب می‌شد.
پیراهن پرسپولیس ارزش مجانی بازی کردن هم دارد

رضا حقیقی ملی پوش اسبق پرسپولیس در گفت وگویی گفت: من اگر به عقب برگردم چنان به فوتبال و پرسپولیس که با چیزی نشود ما را جدا کنند. حتی اگر پول هم ندهند با پیراهن پرسپولیس خداحافظی خواهم کرد. این یک حسرت بزرگ برایم است.

وی افزود: با احمد نوراللهی، عالیشاه، ماهینی و سیدجلال حسینی در زمان خودم رفیق بودم. زمانی که من در تیم بودم نوراللهی در 18 تا نبود. تا وقتی که چیزی را از دست ندهید قدر آن را نمی‌دانید. قراردادم 1 میلیارد و 350 بود و اگر الان 100 میلیون هم سالی به من می‌دادند چیزی نمی‌گفتم.
حقیقی در ادامه گفت: پرسپولیس به نظرم بزرگترین چیز برای بازیکن است و همه چیز را به آنها می‌دهد. پول، شهرت، افتخار و محبوبیت. من با شجاع الان هم رفیق هستم و چندین بار به او گفتم هر پیشنهادی از پرسپولیس داشتی هم جدا نشو مگر اینکه یکی از تیم‌های تاپ فوتبال اروپا باشد. تیمی که سرش به تنش بی ارزد.

ستاره اسبق پرسپولیس در پایان گفت: شما دیدید که بازیکنانی مثل احمدزاده و امیری با جدایی از این تیم با چه مشکلاتی فرصت بازگشت به دست آوردند. مهدی طارمی هم با این پتانسیل به نظرم باید هر چه زودتر به تیمی معتبر برود و اگر این شرایط برایش مهیا نشد هر چه زودتر به پرسپولیس برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mobdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هافبک پیشین پرسپولیس به شهرداری ماهشهر پیوست