تاریخ انتشار: 1396/01/26 10:42
کد خبر: 217061

مناظره تلویزیونی علی دایی و علی کریمی به میزبانی 90

علی دایی – سرمربی تیم نفت تهران دیروز بعد از تساوی دو بر دو در برابر فولاد و در کفرانس خبری در مورد علی کریمی حرف زد.
مناظره تلویزیونی علی دایی و علی کریمی به میزبانی 90
علی دایی گفت برای علی کریمی احترام خاصی قایل است اما علی کریمی در مورد او با کینه حرف می زند. 
علی دایی گفته بود:« من به حرف‌های او که علیه من زده می‌شود عادت دارم. من آقای کریمی را دوست دارم و برای او احترام قائلم، اما او هر مشکلی که دارد به خودش مربوط است.
 
من از سه شاگرد خوبم دفاع کردم، اما آقای کریمی از مدیرانی که نمی‌دانم چه ارتباطی با آنها دارد، دفاع کرده است و مثال زده زمانی که من سرمربی پرسپولیس بودم یک بازیکن بی‌کیفیت کروات آوردم. خوشبختانه تاریخ همیشه زنده است. من به خاطر کیفیت آن بازیکن بد کروات عذرخواهی کردم و جرأت آن را داشتم که مسئولیت آن را گردن بگیرم، اما می‌بینید برخی بازیکنان خارجی می‌آیند و با چند دقیقه بازی چیزی حدود چهار میلیارد تومان از باشگاه طلبکار می‌شوند.
 
من همان زمان نامه‌ای رسمی به باشگاه دادم که در نیم‌فصل این بازیکن را نمی‌خواهم، اما ببینید این بازیکنان خارجی چگونه رفتند. مردم می‌توانند خوب قضاوت کنند و تا الان هم خوب و به جا قضاوت کرده‌اند.برای همکارم متأسفم که براساس کینه‌های قدیم صحبت می‌کند، اما این حرف‌ها منجر به بزرگ شدن کسی نمی‌شود. او باید ببیند که چه کار باید بکند تا از اینی که هست بزرگ‌تر شود.
 
من به این خاطر که کریمی در تیم ملی بازی کرده و مردم را خوشحال کرده است، به خودم اجازه نمی‌دهم راجع به او صحبتی کنم. ما که یک زمان با هم در این فوتبال بودیم و تلاش می‌کردیم و حالا هر کدام یک گوشه از آن را گرفته‌ایم، باید هوای هم را داشته باشیم، نه اینکه از غیرفوتبالی‌هایی که معلوم نیست از کجا وارد فوتبال شده‌اند و چه سابقه‌ای دارند، دفاع کنیم. می‌توانید اسناد و مدارک این صحبت‌ها را در باشگاه ببینید و شیوه رفتن مارکو استانویچ را با سایر بازیکنان خارجی مقایسه کنید. امسال با اینکه من به دروازه‌بان نیاز داشتم و چیزی حدود هشت یا 9 دروازه‌بان خارجی را به من معرفی کردند، اما آنها را نپسندیدم. کریمی برای من قابل احترام است و اینکه راجع به من مطلبی بگوید و علیه من جبهه بگیرد، امری عادی است. خدا همه را به راه راست هدایت کند.»
 
 
و اما علی کریمی هم خیلی زود جواب علی دایی را داد و  او را دعوت به مناظره تلویزیونی کرد. 
 
جادگر فوتبال آسیا در صفحه اینستا گرام خود نوشت: «میشه غیر فوتبالى هاى مسئله دار رو معرفى کنى تا مردم بهتر بشناسن! آیا همین غیر فوتبالى ها قراردادهاى آنچنانى به تو ندادن!؟ اگه فوتبالى بودن که اینجور قراردادها نمیدادن به تو! غیر فوتبالى هم کم نداشتیم که کارایى که کردن، خیلى ها نکردن یا نتونستن، نظیر مهندس صفایى فراهانى، نظیر دکتر طاهری. ما منتظر معرفى غیر فوتبالى ها مسئله دار هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم!! در ضمن با اینکه اهل تلویزیون نیستم ولى حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشى هستم و با کمال میل می‌پذیرم. ببخشید که با قهرمانى امسال تیم دیگه حالا حالا ها دستت نمیرسه به نیمکت این تیم ولى نگران نباش از اون غیر فوتبالى ها مسئله دار زیاد هستن، دخیل ببند که بیان دوباره تا بتونى با قرارداد آنچنانى بشینى روى نیمکت.»
 
حالا باید منتظر ماند و دید که آیا علی دایی – مناظره با علی کریمی را می پذیرد یا نه. اگر پاسخ مثبت باشد احتمالا عادل فردوسی پور در برنامه 90 حاضر به میزبانی از این دو خواهد بود. هر چند به نظر می رسد برنامه شب های فوتبال هم بی میل نیست برگزار کننده میزبان این دو در مناظره تلویزیونی باشد. در عین حال به علی دایی توصیه شده در ادادمه ماجرا سکوت اختیار کند و دیگر در  مورد علی کریمی حرف نزند، همان طور که کی روش پاسخ حرف هایی علی کریمی را نمی دهد.
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvlg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راهکاری برای آشتی علی دایی و علی کریمی؛ عابدزاده پیشقدم شود