تاریخ انتشار: 1396/01/20 16:32
کد خبر: 218285

الریان در خط دفاع ضعف دارد/ پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه قرمزپوشان روز سختی را برابر الریان خواهند داشت، گفت: خط دفاع تیم قطری نقطه ضعف اصلی این تیم است.
الریان در خط دفاع ضعف دارد/ پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند

در خصوص دیدار روز دوشنبه تیم‌های پرسپولیس و الریان قطر از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حال حاضر پرسپولیس شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی بازی خواهد کرد، از حمایت هوادارانش برخوردار می‌شود و حضور پرشور هواداران می‌تواند نقطه قوتی برای پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در هفته‌های گذشته بجز بازی صنعت نفت، نتایج خوبی کسب کرده و در آخرین دیدار خود توانست پیکان تهران را شکست دهد و تقریباً قهرمانی خود را در لیگ مسجل کند. این تیم انگیزه لازم برای دیدار برابر الریان را دارد و از نظر روحی و روانی شرایط مطلوبی دارد و می‌تواند الریان را در تهران شکست دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تا حدودی شده است، برانکو و دستیارانش باید تمام هدف خود را برای موفقیت در لیگ قهرمانان بگذارند تا بتوانند با چند پیروزی‌ به دور بعد صعود کرده و حتی نیم نگاهی به قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشند.

کلهر در خصوص شرایط تیم الریان قطر نیز گفت: این تیم در بازی رفت سه بار دروازه پرسپولیس را باز کرد، آنها از خط هافبک و مهاجمان خوبی سود می‌برند اما نقطه ضعف الریان، خط دفاع این تیم است و پرسپولیس باید مقابل این تیم با دو مهاجم بازی کند زیرا آنها برابر پیکان هم علیپور و طارمی را درون زمین قرار دادند و توانستند یک پیروزی خوب را به دست بیاورند.

وی تأکید کرد: البته لادروپ سرمربی الریان بسیار هوشیار است، شناخت کاملی از پرسپولیس دارد و مطمئناً برنامه خاصی را برای جدال با پرسپولیس در نظر گرفته و نمی‌خواهد به راحتی امتیاز از دست بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: مطمئناً با حضور پرشور هواداران بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم حاضران در ورزشگاه، رعایت نکاتی را که باعث محرومیت ما می‌شود انجام دهند و تنها با حمایت پرسپولیس، عاملی برای موفقیت این تیم برابر الریان قطر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvnk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو ، پروین را تهدید کرد
برانکو در آستانه شکستن رکورد سلطان علی پروین