تاریخ انتشار: 1396/02/23 16:54
کد خبر: 211037

نصیرزاده: هیچ‌گونه بدهی نداریم/ تیمی جوان و یکدست خواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: تلاش ما این است که تیمی جوان و یک دست و نه پرستاره داشته باشیم.
نصیرزاده: هیچ‌گونه بدهی نداریم/ تیمی جوان و یکدست خواهیم داشت

هوشنگ نصیرزاده در حاشیه مراسم بدرقه تیم فوتبال جوانان برای حضور در جام جهانی کره جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به‌دنبال جوان‌گرایی در گسترش فولاد هستیم. از این جهت که تیم‌هایی مثل یونان که قهرمان اروپا شد و استقلال خوزستان که فصل پیش موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد، تیم‌هایی یکدست بودند، نه پر ستاره. در همین فوتبال خودمان تیم‌هایی مثل استیل‌آذین و پرسپولیس (زمان رویانیان) پرستاره بسته شدند، اما دیدید که هیچ مقامی کسب نکردند.

وی ادامه داد: اگر من تیمی جوان می‌خواهم به این دلیل است که چنین تیمی حتی آینده باشگاه را هم رقم می‌زند، اگرچه در کنار این بازیکنان باید نفرات باتجربه و همچنین ستاره هم حضور داشته باشند تا یک تیم سربلند داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا این باشگاه هم نمی‌تواند بازیکن و مربی خارجی جذب کند، تصریح کرد: خیر، ما هیچ‌گونه بدهی به بازیکنان داخلی یا خارجی نداریم که بخواهیم از نقل‌وانتقالات محروم شویم.

نصیرزاده در پایان گفت: ما حتی قرارداد لوکا بوناچیچ را به ریال بسته‌ایم و تأکید کرده‌ایم که کمیته حل اختلاف آن فقط فدراسیون فوتبال ایران باشد و در صورت شکایت هر یک از طرفین به فدراسیون فوتبال در مورد مسئله مربوط به قرارداد حکم نهایی را مسئولان صادر کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvxj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هوشنگ نصیرزاده تصمیم می گیرد پرسپولیس سعید آقایی را بخرد یا نه!