تاریخ انتشار: 1398/12/19 21:26
کد خبر: 68164

بدهی ای که برای باشگاه ها گران تمام شد

فدراسیون فوتبال چین، ۹ باشگاه از لیگ دسته دوم این کشور را از جدول مسابقات کنار گذاشت.
بدهی ای که برای باشگاه ها گران تمام شد

فدراسیون فوتبال چین در اقدامی انقلابی ۹ باشگاه فوتبال این کشور را به علت عدم پرداخت به دستمزد بازیکنان و کارمندان از لیگ حرفه‌ای این کشور کنار گذاشت.

شانگهای شنکسین، گوانگ دونگ از دسته دوم و نانجینگ، فوجیان، دالیان، یین چوآن، یانبیان و جیلین بایجیا از دسته سوم تیم‌هایی هستند که توسط فدراسیون فوتبال چین حذف شده‌اند. فدراسیون فوتبال چین می‌گوید که این باشگاه موفق نشده‌اند تا تاریخ مشخص فرم مربوط به تسویه را ارائه کنند و به همین دلیل حذف شده‌اند.

این بخشی از اقدامات فدراسیون برای جلوگیری از بدهی باشگاه‌ها چینی است. متوسط درآمد این باشگاه‌ها از محل درآمدهای مشخص فدراسیون ۹ میلیون ین (یک میلیون ۲۰۰ هزار یورو) بوده است. در حالی که متوسط خرج آن‌ها ۸ میلیون ین بوده و به همین دلیل باید قرارداد بازیکنان طبق روال پرداخت می‌شده است.

چن کیان رییس فدراسیون چین سال گذشته بعد از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون یکی از برنامه‌های خود را پیشرفت لیگ‌های پایین تر دانست و خواست این باشگاه‌ها از نظر مالی مستقل شوند. او که فاصله سرمایه‌گذاران با تیم‌های دسته پایین‌تر را زیاد می‌دانست از کمک به آن‌ها خبر داد تا متضرر نباشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6xd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو تمامی مسابقات فوتبال در لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم
تا پایان سال 98