تاریخ انتشار: 1402/05/06 15:59
کد خبر: 1940

رسمی: ستاره منچسترسیتی به الاهلی عربستان پیوست

همانطور که انتظار می رفت، ریاض محرز با قراردادی چهار ساله راهی الاهلی عربستان شد.
رسمی: ستاره منچسترسیتی به الاهلی عربستان پیوست

ریاض محرز را می توان یکی از بزرگترین شکارهای تابستانی فوتبال عربستان قلمداد کرد. ستاره الجزایری منچسترسیتی به پنج سال حضورش در جمع سیتیزن ها پایان داد و از فصل بعد با لباس الاهلی به میدان خواهد رفت.

این باشگاه سعودی در تمام هفته های گذشته، تلاش می کرد تا بتواند رضایت سیتی و ریاض محرز را به دست بیاورد تا اینکه بالاخره پپ گواردیولا اجازه خروجی را به ستاره الجزایری داد.

باشگاه الاهلی با انتشار ویدیویی از لحظه در دست داشتن پیراهن این باشگاه توسط محرز، مراحل عقد قرارداد با این بازیکن را که در پاریس صورت گرفته، به تصویر کشید.

الاهلی برای به خدمت گرفتن محرز، مبلغ 30 میلیون یورو را به منچسترسیتی پرداخت کرده و قرارداد این بازیکن نیز تا سال 2027 خواهد بود.

باشگاه سیتی طی پنج سال حضور محرز در این تیم، مبلغی نزدیک به 70 میلیون یورو را برای این بازیکن هزینه کرده بود و حالا می تواند بخش بزرگی از آن را به حساب های خود برگرداند.

هنوز خبر دقیقی درخصوص دستمزد این بازیکن منتشر نشده ولی گفته می شود که محرز سالانه حدود 50 میلیون یورو از الاهلی دستمزد می‌گیرد. رقم وحشتناکی که پاسخ منفی دادن به آن برای یک بازیکن 32 ساله، غیرممکن بود.

1902650 1902651 1902652

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbdl2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع برزیلی منچستر هم‌بازی رونالدو شد