تاریخ انتشار: 1395/10/15 13:25
کد خبر: 238216

رحمتی همه کاره یا هیچ کاره در استقلال!

اختلاف بین رحمتی و منصوریان وارد ابعاد تازه ای شده است به طوری که سید مهدی اعلام کرده که هیچ‌گونه دخالتی در تیم ندارد.
رحمتی همه کاره یا هیچ کاره در استقلال!

،بعد از اختلافاتی که اخیرا بین مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان رخ داد و منجر به نیمکت‌نشینی سنگربان اصلی آبی‌ها در اصفهان شد، کاپیتان استقلال مصاحبه کرد و مدعی شد این موضوع حداقل این حسن را داشت که ثابت کرد او یک بازیکن معمولی بوده و هیچ اختیار ویژه‌ای در استقلال نداشته است.

از مدتها پیش شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه رحمتی در نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال دخالت می‌کند و حتی بعضی تصمیمات فنی هم با نظر او اتخاذ می‌شود. رحمتی اما بعد از نیمکت‌نشینی، از فرصت استفاده کرد و همه این مسایل را کذب دانست. گلر استقلال با محکوم کردن کسانی که این شایعات را در مورد او می‌سازند گفته بود: «حداقل معلوم شد من مافیا نیستم.» در عین حال اما دیروز رضا عنایتی با رادیو تهران مصاحبه کرده و او هم نقش پررنگ رحمتی در معادلات استقلال را صحیح دانسته است.

 آقای گل پیشین آبی‌ها که قطعا از شرایط این باشگاه بی‌خبر نیست، لابلای حرف‌هایش گفته: « اگر منصوریان از روز اول نمی‌گذاشت رحمتی در جذب بازیکن دخالت کند این مسایل رخ نمی‌داد. منصوریان در این زمینه خیلی از رحمتی کمک گرفت. این به خودی خود بد نیست. یک زمان سرمربی به یکی از بازیکنانش می‌گوید رابطه‌ات با فلان بازیکن خوب است و زمینه حضورش را در تیم فراهم کن ولی اینکه بخواهد در تمام مسایل به بازیکن خود میدان بدهد و دخالت کند همین اتفاقات رخ می‌دهد.» باید دید هنوز هم رحمتی اصرار دارد که در استقلال فقط یک «بازیکن معمولی» بوده یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pg8no

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیاست عجیب منصوریان در قبال رحمتی و بختیار