تاریخ انتشار: 1396/03/29 08:27
کد خبر: 202564

کار سخت پرسپولیس برای حفظ این 5 نفر

در پایان فصل گذشته و در جدول نهایی تنظیم شده بر اساس نمرات برنامه نود به بازیکنان، جلال حسینی عنوان بهترین بازیکن لیگ شانزدهم را به خودش اختصاص داد.
کار سخت پرسپولیس برای حفظ این 5 نفر

جالب اینجاست که از 6نفر اول این فهرست، 4نفر بازیکن پرسپولیس بودند. غیر از جلال که اول شد، محسن مسلمان روی پله سوم ایستاد و کمال کامیابی‌نیا و مهدی طارمی هم پنجم و ششم شدند. نفر دوم فهرست برترین‌های لیگ شانزدهم اما امید ابراهیمی از استقلال بود که حالا خبر می‌رسد قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد. نفر چهارم این لیست را هم حتما می‌شناسید. او گادوین منشاست که فصل قبل برای پیکان توپ می‌زد و ابتدای فصل جاری به پرسپولیس پیوست. در حقیقت پرسپولیس 4نفر از 6نفر برتر لیگ شانزدهم را در اختیار داشت و یک نفر دیگر از این فهرست را هم جذب کرد. با این حال آنها برای حفظ تمامی این نفرات کار سختی دارند.
در حال حاضر مهدی طارمی و محسن مسلمان هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند اما شایعات زیادی در مورد جدایی هردو نفر از جمع سرخ‌ها وجود دارد. به‌خصوص مهدی طارمی که در تیم ملی هم عملکرد درخشانی داشته و تبدیل به یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های کارلوس کی‌روش شده است، در کانون شایعات نقل‌وانتقالاتی قرار دارد. نفر پنجم فهرست بهترین‌ها اما در حال حاضر دغدغه جدی‌تری برای طاهری و شرکا محسوب می‌شود. کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس قرارداد ندارد و بازیکن آزاد به شمار می‌رود. او پیش از جراحی کتفش به باشگاه اطمینان داد که قراردادش را تمدید خواهد کرد اما فعلا این اتفاق رخ نداده است. همزمان شایعاتی هم در مورد رسیدن پیشنهاد چینی به کمال بر سر زبان‌ها افتاده که معلوم نیست چقدر صحت داشته باشد. به هر تقدیر اگر پرسپولیس بتواند این پنج ستاره را نگه دارد، یعنی با کمال و طارمی و مسلمان هم ادامه بدهد، به نظر می‌رسد فصل آینده نیز این تیم بخت زیادی برای حفظ عنوان قهرمانی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkvo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جای سروش در پرسپولیس خالی نیست