تاریخ انتشار: 1395/11/11 00:01
کد خبر: 232640

سوپرمن های لیگ برتر خوب بازیکنانی هستند خوووب!

سوپرمن های لیگ برتر خوب بازیکنانی هستند خوووب!

تیم منتخب هفته نوزدهم از مردانی تشکیل شده که در یک لحظه و با یک تصمیم و حرکت، سرنوشت را عوض کردند. مردانی مثل حاج محمدی و محمدزاده که با تکل های شان دروازه را نجات دادند. و مردانی مثل قربانی و ابراهیمی و رضاییان و رابسون و مبعلی که در تمام طول بازی موفق بودند و به بهترین شکل ممکن، راندمان بالای شان را در مسیر پیشرفت تیمهای شان خرج کردند.

 

رشید مظاهری: گوی سبقت را برای حضور درون دروازه تیم منتخب از دروازه بانانی مثل محمدرضا اخباری، رحمان احمدی، حامد لک، شهاب گردان، ناصر سالاری و حتی علیرضا بیرانوند ربود چون اولا دروازه اش را بسته نگه داشت و ثانیا 4 واکنش فوق العاده داشت خصوصا روی ضربات پریرا.

 رابسون جان واریو: بعد از یکی، دو بازی نیمکت نشینی با محرومیت پادوانی به ترکیب اصلی برگشت و نمایش درخشانی داشت. رابسون با مهار و از بازی خارج کردن منشا، نیش تهاجمی پیکان را کشید. در تنها صحنه ای که رابسون، مامور مهار مهاجم پیکان نبود، او پاس گل داد.

 وحید محمدزاده: نقطه عطف بازی گسترش فولاد و ذوب آهن را او رقم زد. پاس عرضی پریرا جلوتر از نقطه پنالتی به نقی زاده رسید و ضربه او دور از دستان مظاهری وارد دروازه می شد اما محمدزاده توپ را با تکلش برگرداند و ذوب آهن و حسینی را در بازی نگه داشت.

 امین حاج محمدی: سکونشین محض نیم فصل اول، با یک تکل شاید همه معادلات را به هم بریزد. ضربه ابراهیمی روی ریباند پنالتی وارد دروازه می شد اگر حاج محمدی آن تکل فوق العاده را نمی زد و دروازه را نجات نمی داد. او در سایر دقایق هم خوب و موثر بازی کرد.

 امید ابراهیمی: استقلال در اوج این فصلش قرار دارد چون امید ابراهیمی را در اوج می بیند. بعد از شروعی بد در ابتدای فصل و سپری شدن روزهای پس از فوت پدر، شماره 6 به همان مرد همیشگی تبدیل شده و یک تنه در مرکز زمین استقلال مانور می دهد و ضربات ایستگاهی اش را به رخ می کشد.

 ایمان مبعلی: نفت و دایی همچنان روی کاکل او و ضربات آزادش می چرخند. مبعلی پاس تک گل نفت برابر استقلال خوزستان را با ضربه کرنرش داد و در بقیه دقایق هم چند پاس کلیدی ارسال کرد خصوصا دو پاس پشت دفاعی که قاضی و مطهری هدرش دادند.

 رامین رضاییان: دیگر باید چه کاری انجام بدهد تا برانکو راضی باشد؟ او پاس گل اول تیمش را با ارسالی مواج از روی نقطه کرنر داد. گل دوم را از روی نقطه پنالتی با ضربه ای چشم نواز زد درحالیکه خطا را خودش گرفته بود. پیش از همه اینها، با جایگیری درخشانش توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

 پیام صادقیان: به روزهای خوبش برگشته و یکه و تنها در مرکز زمین قعرنشین مانور می دهد. ماشین سازی با زوج او در هجوم و امیرکامدار در دفاع، تیم دیگری شده است. صادقیان برابر تراکتورسازی هم مثل هفته های قبل ستاره انگشت نمای تیمش بود.

 فرید کریمی: در روزهای حضیض رسول نویدکیا، کریمی همه کاره سپاهان و ویسی است. شماره 9 به عقب می آید، توپ می گیرد، دریبل می زند و موقعیت می سازد. برابر صنعت نفت، سمت چپ دفاعی تیم مهمان توسط کریمی بارها و بارها لرزید.

 پیمان شیرزادی: یکی از آن دفاع چپ های استاندارد فوتبال ایران. شیرزادی با تغییر پست کعبی، در سمت چپ خط دفاع هم خوب حملات را دفع می کند و هم خوب جلو می آید. او دقیقه 90 گل مساوی تیمش را درحالی زد که کسی حواسش به اضافه شدنش از سمت چپ به درون محوطه جریمه نبود.

 علی قربانی: نکته اول اینکه هنوز با جو بازی در استقلال آشنا نیست، موقعیت های خوب را هدر می دهد و در دادن پاس های نهایی ناتوان است. نکته دوم اینکه از نظر آماری برابر پیکان عالی بود؛ باعث اخراج مدافع حریف شد، خطای منجر به گل اول را گرفت، پاس گل دوم را داد و گل سوم را زد.

 

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

منصوریان تیمی 10 نفره را برد و فرکی همه داشته هایش را در سوت داور دید ولی برانکو با ترکیبی به شدت ناقص در قم نمایش خوبی داشت و بخصوص در نیمه مربیان، عیارش را نشان داد. این درست که صبا، رقیب چندان قدری نبود ولی این پیروزی بدون سیدجلال در قلب خط دفاع و طارمی در پیشانی خط حمله به دست آمد با گل زده و کلین شیت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poj7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور رحمتی در جمع دروازه‌بان‌های مدعی