تاریخ انتشار: 1396/02/26 01:19
کد خبر: 210516

فتاحی: نفت مالک نداشته باشد، صبا می‌ماند

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر عنوان کرد در صورت عدم رفع مشکل مالکیت نفت، صبا به لیگ برتر بازمی‌گردد.
فتاحی: نفت مالک نداشته باشد، صبا می‌ماند
سعید فتاحی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درباره انتقادات از چمن برگزاری مسابقه در ورزشگاه خرمشهر برای فینال جام حذفی عنوان کرد: دو سال قبل وقتی آقای تاج رییس سازمان لیگ بود، هیأت رییسه تصمیم گرفت فینال جام حذفی که مسابقات آن به نام آزادسازی خرمشهر است را در این شهر برگزار کند.
او ادامه داد: سال گذشته با حمایت مسؤولان و منطقه آزاد اروند فینال برگزار شد ولی امسال مشکلاتی وجود داشت؛ شرکت نفت و گاز اروندان ورزشگاه خرمشهر را تقدیم به مردم این شهر کرد و از اوایل اسفندماه سال گذشته مشکلات در حال برطرف شدن بود.
 
 
فتاحی تصریح کرد: قبول داریم کیفیت چمن ورزشگاه خرمشهر خوب نبود که آقای تاج هم چند وقت پیش نامه زدند قبل از قرعه کشی جام حذفی فصل آینده، در خرمشهر حاضر شویم تا وضعیت چمن را ببینیم تا اگر مطلوب نباشد هیأت رییسه مکان دیگری را انتخاب کند.
 
رییس سازمان مسابقات لیگ برتر درمورد مشکلات ورزشگاه تختی جم گفت: هفته پیش به شهر جم رفتیم و ایراد و مشکلات ورزشگاه را گفتیم؛ مسؤولان آن پای کار هستند؛ چمن، نور و رختکن مناسب نیستند ولی قول دادند 15-10 روز مانده به شروع لیگ آماده شود که در غیر این صورت اگر آماده نباشد، بازی‌های پارس جنوبی به مرکز استان، شهر بوشهر می‌رود.
 
او ابراز کرد: روز چهارشنبه مشکلات ورزشگاه رشت را بررسی خواهیم کرد اما اگر مسئله مالیاتی سپیدورد حل نشود، این تیم نمی‌تواند در لیگ برتر شرکت کند.
 
فتاحی با اشاره به مشکلات مالی نفت ابراز کرد: اگر تیم نفت مشکل خود را حل نکند، آخرین تیمی که سقوط کرده به لیگ برتر برمی‌گردد و اگر خدایی ناکرده نفت نتواند مشکلات را برطرف نماید، صبای قم به لیگ برتر می‌آید چون در حال حاضر نفت مشکل مالک دارد و امسال با همت آقای دایی و بازیکنان خود قهرمان شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pv8ea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فتاحی: در صورت عدم تجهیز استادیوم شهداء میزبانی لیگ یک در ماهشهر انجام نخواهد شد

واکنش مدیرعامل تیم پارس جنوبی مبنی برفروش امتیاز
خبرهای ضد و نقیض از فروش امتیاز تیم پارس جنوبی جم