تاریخ انتشار: 1396/01/26 20:38
استقلال دو-صبا یک؛
کد خبر: 216888

بازگشت آبی‌ها به رده دوم/ امید نایب قهرمانی حفظ شد

تیم فوتبال استقلال تهران مقابل صبای قم پیروز شد.
 بازگشت آبی‌ها به رده دوم/ امید نایب قهرمانی حفظ شد

در آخرین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امشب تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صبای قم رفت که این بازی با پیروزی دو بر یک آبی ها به اتمام رسید.

امید ابراهیمی دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد. کیوان امرایی هم در دقیقه 28 گل صبا را به ثمر رساند. حنیف عمران زاده مدافع  صبا دقیقه 18 به خاطر یک خطای هند عجیب در محوطه جریمه یک پنالتی به استقلال هدیه داد و امید ابراهیمی دقیقه 19 این پنالتی را برای آبی پوشان تبدیل به گل کرد.

در ادامه بازیکنان تیم صبا حملاتی انجام دادند که این حملات در دقیقه 28 به ثمر رسید. کیوان امرایی روی اشتباه امید نورافکن ورابسون جانورایو توپ را از بازیکنان استقلال گرفت و وارد دروازه آبی پوشان کرد تا نیمه نخست با تساوی یک-یک تمام شود.

نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند و فرصت هایی را هم ایجاد کردند. در ادامه حنیف عمران زاده در دقیقه 62 به دلیل خطا بر روی کاوه رضایی با کارت زرد دوم داور مواجه و از زمین اخراج شد. ضربه سر کاوه رضایی روی ارسال یعقوب کریمی راهی اوت شد.

ارسال یک توپ از حق دوست در دقیقه 83 برای قربانی مقابل کاوه رضایی فرود آمد اما شوت این بازیکن راهی اوت شد. ابراهیمی دقیقه 88 با پای چپ گل دوم استقلال را وارد دروازه صبای قم کرد.

استقلال با این برد به رده دوم بازگشت تا بازی هفته آینده این تیم برابر تراکتورسازی اهمیت بیشتری پیدا کند. صبای قم هم با 25 امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند تا کماکان خطر سقوط را احساس کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvonr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ابراهیمی امید دوم شدن را زنده نگه داشت