تاریخ انتشار: 1402/04/01 13:22
کد خبر: 3988

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛جشن ملی وصال در اصفهان+تصاویر

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: سال 1401 همه اعتبارات حوزه ازدواج جذب شد
همزمان با سراسر کشور انجام شد؛جشن ملی وصال در اصفهان+تصاویر

جشن ملی ازدواج «جشن وصال» امروز چهارشنبه در دومین روز هفته ازدواج با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جشن ملی وصال عصر روزچهارشنبه 31 خرداد 1402 همزمان با دومین روز هفته ازدواج با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان استان اصفهان در تالار پهلوان مرتضی سیف‌زاده برگزار گردید.

در این جشن باشکوه سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری به صورت وبینار پیرامون آیین گرامی‌داشت هفته ازدواج سخنانی را ایراد نمود.

این جشن با شعار "آسان و آسمانی" با برنامه‌های متنوع از جمله اجرای نمایش طنز، سرود و ... برگزار شد.

جشن ملی ازدواج (جشن وصال) امسال به طور همزمان در ۳۰۰ شهر کشور و با حضور 2400 زوج برگزار گردید که عمده زوجین از دانشجویان بودند.

جشن ملی وصال در اصفهان

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ذیحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: بنده به نوبه خود پیوند مبارک زوج‌های جوان را در این ماه مبارک، تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان آرزوی خوشبختی و سعادت دارم.

وی ادامه داد: امیدوارم موانع سر راه ازدواج همه جوانان این مرز و بوم برطرف شود و همواره زندگی سراسر خوشی و شادکامی را تجربه نمایند.

جواد محمدی با بیان اینکه جشن ملی وصال همزمان در 31 استان کشور برگزار گردید، افزود: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با همکاری دیگر واحدهای این اداره، باشگاه‌های ورزشی فولادمبارکه سپاهان، ذوب آهن، گیتی‌پسند، سازمان‌های مردم نهاد جوانان بستری را فراهم کرد که این جشن ملی، در اصفهان بسیار باشکوه برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار و معاونین وی به طور منظم برگزار می‌شود که در راستای رفع مشکلات جوانان به ویژه حوزه ازدواج اتفاقات خوبی در استان اصفهان رخ داده است، سال 1401 همه اعتبارات حوزه ازدواج جذب شد و امسال نیز در تلاش هستیم اعتبارات تسهیلاتی در این حوزه به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان اصفهان گفت: خوشبختانه تعداد زیادی سازمان‌ مردم نهاد جوانان در حوزه‌های مختلف اجتماعی به ویژه حوزه ازدواج فعالیت‌های چشمگیری را ارائه دادند که قابل تقدیر و تشکر هستند.

جواد محمدی در پایان بیان داشت: امیدوارم با هم افزایی و همراهی دیگر دستگاه‌ها موانع سر راه ازدواج جوانان کاهش یابد و در آینده نزدیک با فرزندآوری این عزیزان شاهد ایرانی جوان و سرافراز باشیم.

عکس: میثم خراسانی زاده

جشن ملی وصال در اصفهان

جشن ملی وصال در اصفهان

جشن ملی وصال در اصفهان

جشن ملی وصال در اصفهان

جشن ملی وصال در اصفهان

جشن ملی وصال در اصفهان

جشن ملی وصال در اصفهان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyx64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جامعه ورزشی اصفهان در حال آماده باش کامل
درخواست اداره کل ورزش و جوانان از جامعه ورزش و جوانان در خدمت رسانی به مردم سیل زده

آقایان یزدی زاده و محمدی؛ شما آب روان هستید و می روید
انتقاد سردبیر فرتاک ورزشی به نحوه مدیریت باشگاه ذوب آهن:

آشفته بازار در باشگاه ذوب آهن هم چنان ادامه دارد
نادر دارستانی سردبیر فرتاک ورزشی: