تاریخ انتشار: 1402/05/29 12:58
کد خبر: 867

سامان قدوس از تیم ملی خداحافظی کرد؟

تیم ملی مهیا می شود که شهریور ماه دو بازی دوستانه با تیم های بلغارستان و آنگولا انجام دهد. دو مسابقه ای که یکی در خانه ی حریف و دومی در استادیوم آزادی برگزار می شود.
سامان قدوس از تیم ملی خداحافظی کرد؟

سامان قدوس یکی از نفراتی است که در دو اردوی قبلی در جمع ملی پوشان دیده نشد. گفته شد او در سن ۲۹ سالگی تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفته است. در حالی که در دو اردوی قبلی با کسب اجازه از فدراسیون فوتبال در اردوی تیم ملی حاضر نشد. قدوس در اردوی فروردین درگیر تمرینات باشگاهی وتعیین و تکلیف برای فصل پیش رو بود و در اردوی دوم که خرداد ماه برگزار شد، مراسم عروسی خود را برگزار کرد.

امیر قلعه نویی علاقه مند است برای اردوی شهریور ماه بار دیگر سامان قدوس را به اردوی تیم ملی فرا بخواند اما این بار اگر این بازیکن دراردوی تیم ملی حاضر نشود، بدین معنی است که به طور جدی از تیم ملی خداحافظی کرده است.

اولین بار خبر خداحافظی سامان قدوس از تیم ملی را روزنامه ورزشی منتسب به دولت منتشر کرد که البته با واکنش هایی همراه بود. به نوعی این خبر اگرچه به طور جدی از سوی فدراسیون فوتبال تکذیب نشد اما تایید هم نشد تا روزنه ها برای بازگشت مجدد قدوس باز بماند.

اردوی شهریور ماه تیم ملی مشخص خواهد کرد که سامان قدوس می خواهد به کارش ادامه دهد یا به طور جدی از تیم ملی خداحافظی کرده است.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5kz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قلعه‌نویی: برای دعوت بازیکنان کاری به فضای مجازی ندارم/ احتمالاً با آنگولا بازی می‌کنیم

حریف دوم تیم ملی یک تیم معمولی خواهد بود
اندونزی یا یک آفریقایی هدف فدراسیون فوتبال