تاریخ انتشار: 1402/05/27 13:05
کد خبر: 967

مرادمند؛ پرنده آسمانی نکو

استقلال در دومین هفته لیگ برتر با پیروزی برابر ملوان با 6 امتیاز کامل به استقبال هفته سوم رفت.
مرادمند؛ پرنده آسمانی نکو

میلاد معتضدی؛ استقلال در دومین هفته مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف ملوان رفت و توانست با تک کلی که محمد حسین مردامند به ثمر رساند به پیروزی برسد تا با کسب 6 امتیاز در کنار تیم های سپاهان و پرسپولیس و با امتیاز کامل به استقبال هفته سم لیگ برتر برود.

نگاهی گذرا به این بازی خواهیم داشت

  بازگشت روزبه چشمی

ترکیب  اولیه استقلال نسبت به هفته اول شاهد یک تغییر و جابجایی بودیم . روزبه چشمی که به علت محرومیت بازی مقابل نفت آبادان را از دست داده بود در این مسابقه جایگزین آرمین سهرابیان مصدوم شد و در کنار مرادمند زوج خط دفاعی آبیها را تشکیل دادند.

اتفاقات نیمه اول

ملوان از همان ابتدای مسابقه با دفاع منطقه‌ای و  بستن روزنه‌های هجومی استقلال و استفاده از ضدحملات سریع به دنبال کسب حداقل امتیاز بود و در همان پنج دقیقه اول بازی توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود  که سید حسین حسینی با واکنش عالی مانع گلزنی ملوانان شد.

 در ادامه نیمه اول شاهد یک بازی فیزیکی و خلق یکی دو موقعیت برای هر دو تیم بودیم که ثمری نداشت و نیمه اول  بازی بدون گل به پایان رسید

نیمه دوم و گل برتری استقلال

با شروع نیمه دوم استقلال با تعویض و تغییر سیستم  جواد نکونام رفته رفته نبض بازی را بدست گرفت و در دقیقه ۷۸ با ارسال بی نقص مهدی مهدی‌پور از روی ضربه کرنر و ضربه سر مرادمند به گل برتری رسید و سه امتیاز شیرین این مسابقه خانگی را کسب کرد تا مردامند پرنده آسمانی نکو در این بازی حساس لقب بگیرد.

استقلال بعد از دو برد متوالی و کسب شش امتیاز در رده دوم جدول بعد از سپاهان و بالاتر از پرسپولیس رده سومی قرار گرفت تا در هفته سوم لیگ برتر به مصاف سپاهان یکی از سه ضلع  مثلث قهرمانی برود.

استقلالی ها در شراطی که  این تیم همچنان  درگیر مشکلات مالی و حواشی مدیریتی است و جواد نکونام یکی از سخت‌ترین دوران فوتبالی خود این بار در قامت سرمربی تیم پرطرفدار استقلال سپری میکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5wj2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم و استقلال خوزستان با تساوی به رختکن رفتند