تاریخ انتشار: 1396/02/03 18:47
اختصاصی| هفته سی و سوم لیگ یک؛
کد خبر: 215167

پیش بازی بادران - آلومینیوم اراک؛ تقابل جذاب ربیعی و پاشازاده در ورزشگاه کارگران

هفته های پایانی لیگ دسته یک فوتبال کشور در حساس ترین روزهای خود قرار دارد.
پیش بازی بادران - آلومینیوم اراک؛ تقابل جذاب ربیعی و پاشازاده در ورزشگاه کارگران

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته سی و سوم این رقابت ها نارنجی پوشان بادران میزبان آلومینیوم اراک هستند ، بادرانی ها که هفته گذشته سومین برد پیاپی خود را کسب کرده اند به مصاف آلومینیومی می روند که هفته گذشته در بازی خانگی خود برابر گل گهر با نتیجه مساوی متوقف شدند .

شاگردان ربیعی که بعد از پشت سر گذاشتن بدشانسی ها و تساوی های پیاپی ، سه هفته اخیر برابر خیبر ، مس رفسنجان و استقلال اهواز به برتری دست یافتند در این هفته باید به مصاف تیم منسجم و خوب آلومینیوم بروند ، تیم آلومینیومی  بعد از حضور پاشازاده به عنوان سرمربی  نتایج قابل توجهی بدست آورده است. در پنج بازی اخیر خود دو برد ، دو باخت و یک تساوی بدست آورده اند .

با نگاهی به جدول رقابت های لیگ متوجه میشویم که بادران با ٥٢ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و شاگردان پاشازاده با 48 امتیاز هشتم جدول هستند

آخرین دیدار نارنجی پوشان در خانه در این فصل بدون شک می تواند با خاطره ای خوش به پایان برسد اما ، پاشازاده و شاگردانش حریف سر سختی هستند که برای کسب سه امتیاز راهی تهران شده اند .

دیدار رفت دو تیم با شکست یک بر صفر بادران همراه بود ، شکستی که باعث استعفا و جدایی میثاقیان شد . حال باید دید شاگردان ربیعی میتوانند انتقام نتیجه دور رفت را از شاگردان پاشازاده بگیرند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v699j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم اراک-بادران تهران/ خاک خورده ها رودر روی هم