تاریخ انتشار: 1396/01/12 14:23
اختصاصی| درخواست ویژه سرپرست تیم نساجی؛
کد خبر: 220067

آماده‌ترین مهاجم فوتبال ایران جایی در تیم ملی ندارد!

بدون شک آماده‌ترین مهاجم این روزهای فوتبال ایران کسی نیست جز محمد عباس‌زاده که این فصل دوباره به نساجی بازگشته و به عنوان کاپیتان در این تیم توپ می‌زند.
آماده‌ترین مهاجم فوتبال ایران جایی در تیم ملی ندارد!

به گزارش فرتاک ورزشی از قائمشهر، عباس‌زاده که سابقه آقای گلی لیگ یک را در کارنامه دارد، بعد از درخشش در نساجی مازندران، سه فصل قبل به پرسپولیس پیوست و با گل‌های حساس خود در بزرگ‌ترین تیم پایتخت، در پایان لیگ، عنوان پدیده لیگ سیزدهم را هم کسب کرد.

عباس‌زاده در این فصل تاکنون در 24 بازی در لیگ یک بازی کرده است و به طرز شگفت‌آوری 22 بار دروازه حریفان نساجی را باز کرده‌است. متوسط 92 % گل زده در هر بازی آماری است که از برترین مهاجمان حال حاضر دنیا هم کمتر سراغ داریم اما عباس‌زاده در این فصل روندی را پیش رفته که تاکنون در لیگ دسته یک و لیگ برتر سابقه نداشته. عباس‌زاده اگر در 5 بازی بعدی هم به همین‌گونه پیش برود می‌تواند آمار برترین گلزن ادوار مسابقات لیگی ایران را بنام خود کند و رکوردشکنی کند.

سید محمود اسدی، سرپرست تیم نساجی در پایان بازی این هفته نساجی برابر بادران درخواست ویژه‌ای از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی داشت. اسدی اعلام کرد: «سرمربی تیم ملی گوشه چشمی به مسابقات لیگ دسته اول هم داشته باشد چرا که این بازیکن هم می‌تواند در معیارهای کارلوس کی‌روش برای انتخاب بازیکنان ملی‌پوش قرار داشته باشد و به تیم ملی دعوت شود.»

شاید دعوت از بازیکن لیگ یکی به تیم ملی سابقه قبلی نداشته باشد اما اگر معیارها بر اساس آمادگی بالای بازیکنان باشد، می‌توان گفت عباس‌زاده هم این شایستگی را دارد که به تیم ملی دعوت شود و تیم کشورمان را در راه صعود به جام جهانی و بعد از آن کمک کند؛ به خصوص که با توجه به موقعیت‌سازی‌های فراوان تیم ملی در بازی‌های اخیر و از دست دادن یکی پس از دیگری موقعیت‌ها،حضور یک مهاجم باهوش‌تر از نظر نرخ تبدیل موقعیت به گل حس می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6a5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردهایی که مهاجم پرسپولیسی در لیگ یک جابه‌جا می‌کند
اختصاصی| آقای گل کار دیگری هم بلد است؛

با 22 گل زده، محمد عباس زاده همچنان در صدر بهترین گلزنان لیگ یک
اختصاصی| جدول کامل گلزنان لیگ یک در پایان هفته بیست و نهم؛

پشت پرده عدم پخش زنده بازی نساجی-ملوان
اختصاصی| عباس زاده مشکل اصلی صداوسیما؛

نکته جالب درخصوص محرومیت عباس زاده
اختصاصی| ضعیف کشی به سبک کمیته انظباطی؛