تاریخ انتشار: 1396/04/08 13:10
کد خبر: 200019

منصوریان باید در خصوص این بازیکن تجدید نظر کند

خاص، فنی و سرکش را می‌توان در توصیف بازیکن اسبق استقلال وصف کرد. او یکی از هافبک‌های خلاق و رویایی سال‌های گذشته استقلال بوده است.
منصوریان باید در خصوص این بازیکن تجدید نظر کند

، مجتبی جباری می خواهد آخرین سال حضورش در فوتبال را با استقلال تمام کند. منصوریان اما نمی خواهد و نمی‌پذیرد او به تیم بر گردد.

حق را باید به سرمربی تیم بدهیم. مسئولیت فنی تیم با آقای سرمربی است. منصوریان را نباید تحت فشار قرار داد اما سوال و در ادامه هم چند سوال دیگر؛ آیا هافبکی با خاصیت و ظرافت جباری در فوتبال ایران سراغ دارید؟ در سبد خریدهای خارجی استقلال در گذشته که تماما تو زرد از آب در آمده اند فقط یکی به نام جاسم کرار بود که او هم مدام برای آبی‌ها بازی در می آورد. منهای کرار دیگری پلی میکری با قابلیت های جباری به استقلال نیامد تازه کرار فقط اندکی شبیه جباری بود، فقط یک کم.

از جباری بهتر برای این پست در فوتبال ما وجود ندارد. حتی همین جباری خسته را می شود با انگیزه تر از همیشه کرد. همین جباری همیشه حاضر جواب را می شود در سال آخر فوتبالش به خدمت گرفت و از او خواست فقط در خدمت تیم باشد.

این مجتبی جباری در طول فصل چنان به داد استقلال می رسد که شاید منصوریان هم از حالا نتواند آن بزنگاه ها را حدس بزند.

پیروز قربانی پیشکسوت استقلال دیروز طی مصاحبه‌ای به تمجید از خریدهای منصوریان پرداخت اما یک گلایه نیز داشت و عنوان کرده بود که این استقلال، نیاز به یک پلی میکر قدرتمند دارد. شاید منظور حرف‌های قربانی، مجتبی جباری نبود، اما آنچه برای منصوریان اکنون حیاتی است، جذب یک پلی‌میکر قدرتمند است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8n7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 وسوسه برانگیز ترین بمب نقل و انتقالاتی به آبی ها نزدیک نیست!/لیست آبی‌ها هنوز برای یک بازیکن دیگر جا دارد.
آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال