تاریخ انتشار: 1396/03/25 10:58
تفاوتی از زمین تا آسمان؛
کد خبر: 203519

اختصاصی/ طارمی اشتباه نکند؛ موضوع کاوه و سروش متفاوت است

طی 48 ساعت گذشته شاهد جدایی 2 فوق ستاره سرخابی ها به طور ناگهانی بودیم که هواداران و مدیران این باشگاه ها را شوکه کرد.
اختصاصی/ طارمی اشتباه نکند؛ موضوع کاوه و سروش متفاوت است

دوشب پیش و به طور ناگهانی سروش رفیعی در یک پیام اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس خداحافظی و ایران را به مقصد قطر ترک کرد تا در سال منتهی به جام جهانی  فوتبال خود را خارج از ایران دنبال نموده تا شاید نظر کی روش را به خود جلب نماید.

 

البته این یکی از دلایلی بود که سروش را مجاب کرد تا از جمع سرخپوشان جدا شود و شاید مهم ترین دلیل هم بود و البته در این راستا نباید نقش پول و هم چنین بی مهری مدیران باشگاه در زمان بازی با لخویا که از او در جمعی انتقاد کرده بودند هم بی تاثیر نبوده است.

35357203

در ادامه این خروج های ناگهانی، دیشب هم به یکباره کاوه رضایی در یک پیام اینستاگرامی و مشابه سروش از هواداران آبی پوش خداحافظی و ایران را به مقصد بلژیک ترک کرد تا او هم در خارج از کشور و در سال منتهی به جام جهانی فوتبال خود را دنبال کرده و شاید بتواند توجه کی روش را به خود جلب و سال آینده همراه با تیم ملی راهی روسیه شود.

 

اما در این میان زمزمه هایی شنیده می شود که مهدی طارمی نیز به احتمال زیاد قصد خروج از جمع سرخپوشان و دنبال نمودن فوتبال خود در اروپا می باشد که در جای خود قابل تقدیر است که یک بازیکن این انگیزه و میل به پیشرفت را داشته باشد اما ذکر یک نکته برای مهدی ضروریست که باید به آن توجه نموده و بعد تصمیم درست را اتخاذ نماید.

Kavehrezaei-5

طارمی باید در نظر داشته باشد که او الان آقای گل ایران، عضو تیم ملی و یکی از گلزنان ملی پوش بوده و به واسطه دیده شدن و حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس همواره جلوی چشمان کی روش و میلیونها بیننده تلویزیونی است .

 

مهدی باید بداند که رفتن سروش و کاوه به این دلیل بود که چاره ای برای بیشتر دیده شدن نداشتند و مجبور به ریسک در سال منتهی به جام جهانی شدند ولی مهدی این گونه نیست و ممکن است این جابجایی حتی منجر به حذف او از ترکیب اصلی تیم ملی و در نهایت حذف از جمع کاروان روسیه باشد.

 

طارمی اگر در اروپا نتواند در ترکیب تیم مورد نظر قرار بگیرد و یا به هر طریقی نتواند بازیهای خوبی از خود به نمایش بگذارد این اتفاق ممکن است بیفتد که با قلم قرمز کی روش روبرو شود و این جاست که مهدی نباید همانند کاوه و سروش ریسک کند چرا ریسک این بازیکن با دو ستاره دیگر تفاوتی از زمین تا آسمان دارد.

 

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8ojb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوه رضایی و یک معمای حلی نشدنی