تاریخ انتشار: 1396/05/19 17:24
زنگ خطر بیخ گوش بادران؛
کد خبر: 189867

ده دقیقه لیگ‌ برتر را از بادران گرفت/ بردهای ناپلئونی چاره ساز نیست

محمد ربیعی گرچه هفته اول را با پیروزی پشت سر گذاشت، اما سبک بازی تیمش اصلا جالب نبود.
ده دقیقه لیگ‌ برتر را از بادران گرفت/ بردهای ناپلئونی چاره ساز نیست

 بادران تهران در زمین حافظه شیراز موفق شد فجرسپاسی را با یک گل شکست دهد و اگر پنالتی اکبر صغیری نیز به گل تبدیل می‌شد، برد بادران دلچسب تر بود، اما نحوه بازی بادران و همچنین اسلاید کاری سرمربی این تیم در هفته اول چندان جالب به نظر نمی‌رسید.

محمد ربیعی گویا عجایب لیگ یک را فراموش کرده است. بادران فصل قبل درحالی که در اکثر بازیها برتر بود، در لحظات پایانی برد را با تساوی عوض می‌کرد و همین نتایج سبب شد تا اندک امید بادران برای صعود به لیگ برتر نیز به ناامیدی تبدیل شود.

ربیعی در هفته اول و در بازی با فجر نشان داد که کابوس فصل قبل را به چشم یک اتفاق نگاه کرده است. بادران این هفته گرچه از فجرسپاسی پیش بود، اما در دقایق پایانی بازی اگر مهاجمان فجر کمی دقت داشتند می‌توانستد دروازه بادران را باز کنند و مجددا ربیعی برد را با تساوی عوض کند!

عقب نشینی شاگردان ربیعی پس از زدن گل برتری کاملا مشهود بود و اگر ربیعی بخواهد فوتبال اقتصادی به نمایش بگذارد و بازیها را با اما و اگر ببرد، زنگ خطر برای بادران در همان هفته اول به صدا در آمده است!

نارنجی پوشان فصل گذشته در بازی های ملوان،گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در کمتر از ده دقیقه گل تساوی را دریافت کردند و سهمیه لیگ برتر را از دست دادند و ربیعی باید بداند بردهای ناپلئونی و با اختلاف یک گل چاره ساز نیست و حاشیه امنیت ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9o6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: پنالتی ما نادیده گرفته شد/ زمین بازی در حد و اندازه این دیدار نبود!
سرمربی بادران تهران مطرح کرد؛

تصاویر/ دیدار فجرسپاسی و بادران تهران
از نگاه دوربین محمدرضا دهداری؛