تاریخ انتشار: 1396/08/30 20:58
کد خبر: 172767

نخعی: عملکرد همیشگی خود را نداشتیم/ بادران از لحاظ تاکتیکی از ما سر تر نبود/ بازی جذابی نبود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری بعد بازی با بادران شرکت کرد.
نخعی: عملکرد همیشگی خود را نداشتیم/ بادران از لحاظ تاکتیکی از ما سر تر نبود/ بازی جذابی نبود

 احمد نخعی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با بادران تهران گفت: بازی نفس گیر و سنگینی بود برای هر دو تیم. از نوع فوتبالی که بچه های ما ارائه دادند اصلا راضی نبودم زیرا بچه های ما توانایی و پتانسیل بالایی دارند ولی امروز در معرض نمایش نگذاشتند. در کل نیز بازی صحنه خاصی نداشت و اصلا جذابیتی که از دو تیم انتظار داشتند نبود. بادران گرچه مالکیت توپ بیشتری داشت اما نمی توانست روی دروازه ما خطر آفرین باشد و تک گل بازی نیز روی قابلیت شخصی مهاجم حریف به ثمر رسید و آنها از نظر تاکتیکی، از ما سر تر نبودند.

وی افزود: در مورد گلی که بادران زد ما صحبت داریم و گلی که آنها زدند، توپ کاملا از خط کنار دروازه عبور کرده است و تبدیل به گل شد و در آن صحنه نیز کمک داور کاملا جا مانده بود و در کل، آن بازی جذابی که همه انتظار داشتند، نشد. پیروزی را نیز به بادران و مسئولینش تبریک می گویم.

نخعی ادامه داد: امروز چهاردهمین بازی خودمان را انجام دادیم و 24 بازی است که باید در لیگ انجام دهیم و در این 24 هفته، کلی امتیاز رد و بدل می‌شود. ما در روز اول اعلام کردیم که تیم ما یکی از مدعیان اصلی صعود است. گرچه ما چند بازی را واگذار کردیم، اما هیچ چیزی از ارزش های ما کم نمی شود و تمرینات خودمان را بیشتر خواهیم کرد تا بتوانیم مجددا به فورم اولیه باز گردیم. باخت امروز ما را از هدفمان چندان دور نکرد و باید در راستای هدفمان گام برداریم.

سرمربی بادران در خاتمه عنوان کرد: تیم بادران سرمایه گذاری خیلی خوبی کرد و بازیکنان بسیار خوبی دارد و نمی توان از عملکرد خوب آنها به سادگی گذشت اما تیم ما امروز آن پتانسیل بالا را نداشت و ما نیز عملکرد همیشگی خود را نداشتیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkna6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمد نخعی: به داشتن چنین شاگردانی افتخار می‌کنم/ ناامید نیستیم و روزهای خوب مس فرا می‌رسد
سرمربی مس کرمان در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛

رویاپردازی نخعی و یارانش؛ ارتش کرمان می‌تازد
اکسیژن سه امتیازی برای نارنجی‌پوشان؛