تاریخ انتشار: 1402/04/25 17:11
کد خبر: 2591

مصلح: دلم می‌خواست به اصفهان برگردم

مدافع چپ جدید سبزپوشان اصفهانی معتقد است اتفاقات عجیبی در بازار نقل و انتقالات در حال رقم خوردن است.
مصلح: دلم می‌خواست به اصفهان برگردم

 شایان مصلح پس از دو سال حضور در اردوی سرمه‌ای پوشان سیرجانی این تیم را به مقصد اصفهان ترک کرد؛ جایی که پس از جدایی از پرسپولیس حضور در آنجا را تجربه کرده و البته اینبار برای تیم سبزرنگ شهر اصفهان به میدان خواهد رفت.
با این بازیکن درباره جدایی از گل گهر، دلیل انتخاب ذوب‌آهن، شرایط بازار نقل و انتقالات و قانون سقف قرارداد صحبت کرده‌ایم، که این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید.


*نقل و انتقالاتِ فوتبال ایران براساس شایستگی نیست
شایان مصلح حرف‌هایش را با گلایه از شرایطی که در بازار نقل و انتقالات وجود دارد، آغاز کرد:« حالا که دیگر فصل نقل و انتقالات حداقل برای من تمام شده، می‌خواهم برای اولین مرتبه این موضوع را بگویم که متاسفانه در فوتبال ایران نقل و انتقالات خیلی اوقات براساس شایستگی‌ها انجام نمی‌شود. اتفاقاتی به وجود می‌آید و خیلی مواقع دست‌های غیرفوتبالی دخیل است، که نقل و انتقالات را به شکل عجیب و غریبی رقم می‌زند. به هر حال من خودم خیلی به این حواشی نپرداختم.» 
 
*اتفاقات یکماه گذشته را فراموش کرده‌ام 
مدافع اسبق پرسپولیس سپس درباره انتخاب ذوب‌آهن توضیح داد:« دو پیشنهاد خوب داشتم از دو مربی خارجی لیگ که به هر حال به دلایل مختلف که هر دو غیر فوتبالی بودند، دو پیشنهادم به سمت دیگری رفت و ... خب انجام نشد. اما امروز که در کنار تیم ذوب‌آهن هستم خیلی خوشحالم. یک انتخاب خوب انجام دادم. ذوب آهن تیم ریشه داری است. اینجا هستم و تمام فکر و ذکرم اینجاست و اتفاقات یکماه گذشته را فراموش کرده‌ام و دوست دارم کنار این تیم اتفاقات خوبی برای خودم و مجموعه تیم رقم بزنم.»


*دو سال خوب را در سیرجان پشت سر گذاشتم 
شایان مصلح سپس به تشکر و قدردانی از مردم سیرجان پرداخت و از دو سال حضور در اردوی این تیم ابراز خوشحالی کرد:« یک تشکر ویژه باید داشته باشم از مردم شریف سیرجان. خیلی خوشحالم که دو سال از زندگی‌ام را کنار آنها و مجموعه گل‌گهر گذراندم. آدم‌های بسیار آرام و با شرایط بسیار خوب. دو سال خوب را داشتیم.»

1898536

*روال عادی نبود، وگرنه سهمیه می‌گرفتیم 
مصلح درباره نتیجه نگرفتن گل‌گهر در هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم هم به صورت تلویحی صحبت کرد و افزود:« اواخر فصل متاسفانه شرایط آنطور که می‌خواستیم نشد. طبیعی بود. یک شوکی به تیم وارد شده بود. فکر می‌کنم روال، روال عادی نبود، وگرنه تیم ما می‌توانست سهمیه بگیرد.»


*مهم‌ترین مساله در ذوب‌آهن بحث ذهنیت است
مدافع سابق سپاهان درباره شرایط نه چندان خوب ذوب‌آهن طی سال‌های اخیر و انتظاری که از مجموعه جدید برای بهبود وضعیت وجود دارد، بیان کرد:« ما همه اینجا هستیم تا در کنار هم ذهنیت چند سال قبل را از بین ببریم و در کنار هم نتیجه خوب بگیریم. مهم‌ترین مساله بحث ذهنیت است؛ آن ذهنیتی که ذوب‌آهن را نایب قهرمان آسیا کرد، از بین رفته و به امید خدا همه در کنار هم این ذهنیت را داریم که به مرور زمان شرایط را تغییر بدهیم. یک تیم جوان در کنار بازیکنان باتجربه داریم. با توکل به خدا امیدواریم نتایج لازم را بگیریم و خودمان را دوباره به فوتبال ایران نشان بدهیم. امسال بچه‌های خوبی داریم.»

1898535

*دوست داشتم دوباره به اصفهان برگردم 
از شایان مصلح درباره بازگشت به اصفهان و تجربه دوباره زندگی در این شهر پرسیدیم و او در واکنش به آن اینطور توضیح داد:« شهر اصفهان را دوست دارم. تهران، گیلان، اصفهان و مشهد احساس می‌کنم برای من شهرهای خوبی برای زندگی هستند. دوست داشتم دوباره به این شهر برگردم. خدا را شکر شرایط ایده‌آل است. حالا اینبار متاهلی برمی‌گردم و امیدوارم که زندگی خوبی داشته باشیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlnb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌گهر موفق به شکست ذوب‌آهن شد