تاریخ انتشار: 1395/10/19 01:48
کد خبر: 237343

تصمیمی که تاریخ پرسپولیس را عوض کرد/ دیر طلاق دادی!

از ترکیه خبر رسیده مصطفی دنیزلی قصد دارد از همسر جوانش جدا شود. همسر آقا مصطفی 25سال از او کوچکتر است و از 6سال پیش تا حالا با افندی زیر یک سقف زندگی کرده است. این پرونده البته حاشیه‌های دیگری هم دارد؛ مثل تلاش برادرهای همسر دنیزلی برای اخاذی از او که ظاهرا کار را به ضرب و شتم سرمربی پیشین پرسپولیس هم کشانده است. به هر حال این مسایل «شخصی» هستند و ربطی به کسی ندارند، اما شاید اگر طلاق بین دنیزلی و همسرش چند سال زودتر اتفاق می‌افتد، خیلی از مسایل در باشگاه پرسپولیس تغییر می‌کرد!

دوره دوم مربیگری دنیزلی در پرسپولیس از میانه‌های لیگ یازدهم شروع شد و تا پایان آن فصل ادامه یافت. دنیزلی روی نیمکت سرخپوشان جانشین حمید استیلی شد و اگرچه در لیگ نتایج چندان بهتری به دست نیاورد، اما در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس از مرحله گروهی صعود کرد. مهمترین یادگار این دوره از مربیگری دنیزلی در پرسپولیس، پیروزی تاریخی سه بر دوی این تیم برابر استقلال در داربی74 بود که ظرف 10دقیقه آخر و با درخشش ایمون زاید به دست آمد.

پس از پایان فصل، محمد رویانیان اقدام به جذب ستاره‌های پرشمار و تقویت بدنه تیم کرد. در این دوره نفراتی مثل جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، کریم انصاری‌فر و محمد قاضی سرخپوش شدند. با این همه درست در شرایطی که انتظار می‌رفت این ستاره‌ها زیر نظر دنیزلی یک تیم فوق‌العاده را تشکیل بدهند، آقا مصطفی برای همیشه راهی ترکیه شد. این مربی در آن زمان هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، اما به بهانه بیماری پدر همسرش رفت و دیگر برنگشت.

پرسپولیس پولی را که به دنیزلی داده بود از او پس گرفت و مانوئل ژوزه را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. ناکامی این مربی پرتغالی باعث شد یحیی گل‌محمدی جای او را بگیرد و بعد هم که نوبت به دایی رسید.

امروز ژوزه به بزرگترین طلبکار تاریخ پرسپولیس تبدیل شده؛ مردی که اگر دنیزلی به قراردادش با سرخپوشان متعهد می‌ماند، هرگز گذرش به ایران نمی‌افتاد. این حسرت همیشه برای هواداران باقی ماند که تیم پرستاره لیگ دوازدهم را زیر نظر دنیزلی تماشا کنند. او آن روز برای رسیدگی به مشکلات خانواده همسرش از ایران رفت و حالا توسط اعضای همان خانواده به باد کتک گرفته می‌شود و طعمه اخاذی قرار می‌گیرد. حیف!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vol5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کابوس کسر امتیاز بلای جان این روزهای پرسپولیس