تاریخ انتشار: 1395/09/08 13:10
کد خبر: 246443

تعریف از سید جلال و جنجالی که پیش آمد

گزارشگر بازی پرسپولیس و پیکان می گوید او قبلا هم به استقلالی بودن متهم شد.
تعریف از سید جلال و جنجالی که پیش آمد
به گزارش فرتاک ورزشی، محمد رجبی گزارشگر بازی پیکان و پرسپولیس به خاطر تعریف از سید جلال حسینی در جریان گزارش این بازی، با انتقاد استقلالی ها روبرو شد چرا می گفتند او پرسپولیسی است. رجبی در اواخر گزارش خود زمانیکه به نظر می رسید سید جلال توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشیده، به تعریف از سید جلال پرداخت و این مسئله شائبه به وجود آورد. البته خیلی زود مشخص شد سید جلال توپ را در نیاورده بلکه به تیر دروازه برخورد کرده است.
 
رجبی هم درباره تعریف از سید جلال می گوید: «من از او تعریف کردم چون خوب بازی می کند. آیا اگر از یک بازیکن تعریف کنیم، به این معناست که ما طرفدار آن تیم هستیم؟ من امسال بازی استقلال و پیکان را هم گزارش کردم. بعد از گزارش آن بازی به من گفتند استقلالی هستی و حالا بعد از بازی پیکان و پرسپولیس می گویند پرسپولیسی. اشکالی ندارد من به همه نظرات احترام می گذارم.» او ادامه می دهد: «در بازی استقلال و پیکان، وقتی تیم منصوریان یک بر صفر عقب بود و دقیقه 83 گل زد، من فریاد زدم گل. بعد از بازی عده ای به من گفتند تو استقلالی هستی چون وقتی پیکان گل زد تن صدایت اینقدر بالا نبود.
 
به هر حال شرایط بازی حساس بود و استقلال اگر اشتباه نکنم تا آنموقع دو امتیاز گرفته بود و تک امتیاز بازی پیکان برایش اهمیت داشت. در بازی پرسپولیس هم وقتی سید جلال آن توپ را از روی خط بیرون کشید گفتم آفرین سید جلال. دلیل این حرفم به خاطر کار فوق العاده سید جلال بود، نه اینکه من پرسپولیس هستم. سید جلال بی شک بهترین دفاع آخر فوتبال ایران در سال های آخیر بوده و من فقط به خاطر همین آن جمله را گفتم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voprn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین منتظر کارت زرد سوم ربیع‌خواه!