تاریخ انتشار: 1395/05/27 16:55
اختصاصی/
کد خبر: 267167

حواشی کامل مراسم قرعه کشی لیگ دو+عکس

مراسم قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در هتل المپیک برگزار شد که با حواشی زیادی همراه بود.
حواشی کامل مراسم قرعه کشی لیگ دو+عکس

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، حواشی مراسم لیگ دو به شرح ذیل می باشد:

*به دلیل برگزارشدن جلسه در سالن المپیک و در دسترس نبودن اینترنت کافی، خبرنگاران از اینترنت محروم شدند.

*فدراسیون فوتبال ایران معتقد است که گروه بندی های مسابقات لیگ دو براساس مسافت کوتاه بین شهرها برگزار شود تا تیم ها هزینه ی کمتری را صرف برگزاری بازی هایشان انجام دهند، که این نظر فدراسیون فوتبال مورد مخالفت مدیران تیم های لیگ دویی قرار گرفت.

*طی جلسه ی امروز فدراسیون فوتبال در سالن المپیک، مقرر شد تا بهترین هتل های هر شهر در اختیار کوبل داوری هر مسابقه قرار بگیرد و تیم های میزبان موظف هستند تا این امر را برای کوبل داوری مهیا کنند.

*تیم هایی که امتیاز لیگ دویی را از یک استان خریدند به عنوان مثال، یک تیم تهرانی امتیاز تیم فوتبال خلخال دشت اردبیل را خریده است، این تیم حق شرکت در مسابقات لیگ دو را ندارد و این امتیاز باید به استان اردبیل بازگردد.

*درحالی سالن در سکوت مطلق به سر می برد غلامرضا بهروان به خبرنگار اعزامی فرتاک ورزشی اشاره کردو گفت تنها کسی که می تواند در این مراسم با تلفن صحبت کند ایشان هستند و هیچ کسی حق صحبت با تلفن را ندارد

*در حالی که مجری برنامه اعلام کرد که شهرداری ماهشهر در گروه سوم قرار دارد، ناگهان و پس از چند دقیقه اعلام شد که اشتباهی شهرداری ماهشهر اعلام شده و ممنظور شهرداری بوشهر بوده و بوشهری ها در گروه سوم قرار گرفتند که همین امر موجب به هم ریختن مراسم در دقایقی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpjpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول گروه بندی تیم های لیگ دویی برگزار شد/ گروه اول سخت ترین گروه