تاریخ انتشار: 1402/05/19 15:21
کد خبر: 1267

استقلالی‌ها با هزار و یک مشکل لیگ را آغاز می‌کنند/ آبی‌ها در پی آبادانی!

آبی‌ها در پی آبادانی! امروز 12:16 لیگ بیست و سوم در شرایطی آغاز شده که آبی پوشان پایتخت همچنان با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می کند. استقلالی ها در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می روند که اتفاق های رخ داده در این تیم در دو ماه گذشته، آبی ها را در صدر سوژه های فوتبال قرار داد.
استقلالی‌ها با هزار و یک مشکل لیگ را آغاز می‌کنند/ آبی‌ها در پی آبادانی!

لیگ بیست و سوم در شرایطی آغاز شده که آبی پوشان پایتخت همچنان با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می کند. استقلالی ها در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می روند که اتفاق های رخ داده در این تیم در دو ماه گذشته، آبی ها را در صدر سوژه های فوتبال قرار داد. از کتک خوردن هواداران در اولین تمرین این تیم و در ادامه حاشیه های جذب نشدن علیرضا بیرانوند تا تغییرات مدیریتی این باشگاه گرفته و انتقادهایی که جواد نکونام سرمربی استقلال از شرایط تیمش داشته است. او حتی از پیشکسوتان باشگاه که قصد روحیه دادن به تیم را داشتند هم انتقاد کرده و گفته وقتی محمد محبی و مهدی قایدی رفته اند چرا می گویید مشکلی نداریم؟ این در حالی است که بازیکنانی مانند رافائل سیلوا و عارف غلامی هم از این تیم جدا شده اند و قرارداد بازیکنان تا عصر سه شنبه در سامانه ثبت قرارداد سازمان لیگ ثبت نشده بود. در این شرایط و با توجه به اینکه مدیران این باشگاه نتوانستند نفرات مورد نظر سرمربی این تیم را جذب کنند، نکونام ابتدا با تمدید قرارداد سید حسین حسینی موافقت کرد و حالا هم در حال بازگرداندن بازیکنان مازادی مانند آرمان رمضانی و امید حامدی فر است که عدم نیاز به آنها را اعلام کرده بود. استقلال در بازی مقابل نفت، روزبه چشمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و وضعیت بازی کردن مهرداد محمدی ستاره جدید این تیم هم به دلیل آسیب دیدگی که داشت، با وجود رفتن او به همراه تیم به آبادان، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اما صنعت نفت که میزبان این مسابقه است، فصل گذشته با مربیگری عبداله ویسی به طور معجزه واری در لیگ برتر ماند و حالا هم با این مربی کارش را برای فصل جدید آغاز می کند. البته در خصوص نفت در چند وقت اخیر اخباری منتشر شد که در نوع خود بسیار عجیب بود. مثل تهدید شدن ویسی در تمرینات پیش فصل این تیم به خاطر نخواستن یک بازیکن یا درگیری فیزیکی دو بازیکن این تیم با یک هوادار به خاطر انتقاد از آنها! ضمن اینکه صنعت نفت در غم از دست دادن عجمی پور ستاره جوانش نیزعزادار شد تا اتفاق تلخ و غیرمنتظره دیگری را در طول فصل شاهد باشد. صنعت نفت و استقلال، تاکنون 24 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که 13 پیروزی برای استقلال و هفت برد هم برای صنعت نفت به ثبت رسیده و چهار بازی هم مساوی شده است که آخرین آن با تساوی یک بر یک در بازی برگشت فصل گذشته در تهران رقم خورد. استقلالی ها موفق شده اند 42 بار دروازه صنعت نفت را در لیگ برتر باز کنند و 23 گل هم دریافت کرده اند. بازی رفت فصل گذشته دو تیم در آبادان، یک بر صفر و با گلی که یامگا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به سود استقلال به پایان رسید و و حالا باید دید آبی ها، می توانند بردشان را تکرار کنند و در آبادان به آبادانی برسند یا این نفتی ها هستند که اتفاق بزرگ را رقم می زنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqlp2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین بازیکن خروجی استقلال هم برگشت! | جذب بازیکن برای استقلال از لیست مازاد نکونام!