تاریخ انتشار: 1395/12/16 19:27
کد خبر: 224819

قدم به قدم با برنامه مدون قطری ها برای رویارویی با ایران

آماده سازی تیم ملی فوتبال قطر برای دیدار با ایران و ازبکستان پیگیری می شود.

قدم به قدم با برنامه مدون قطری ها برای رویارویی با ایران

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی روز سوم فروردین ماه از ساعت 20:30 در دوحه به مصاف تیم ملی قطر می رود.

این مسابقه اولین دیدار شاگردان کی روش در دور برگشت رقابت های مقدماتی جام جهانی است. در حالی که اردوی شاگردان کی روش از 26 اسفندماه آغاز می شود تیم ملی قطر از دیروز اردوی خود را با حضور 28 بازیکن آغاز کرد.

عنابی پوشان قرار است چهارشنبه 18 اسفند به مصاف تیم زیر 23 سال خود بروند و سپس 12 بازیکن این تیم که در لخویا و الریان بازی می کنند برای دیدار با استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اردوی تیم را ترک می کنند و بلافاصله بعد از بازی 24 اسفند به اردوی قطری ها برمی گردند.

شاگردان خورخه فوساتی یک دیدار تدارکاتی در حضور تمامی بازیکنان خود مقابل آذربایجان خواهند داشت و سپس این سرمربی اروگوئه ای 5 بازیکن خود را خط می زند.

قطر در بازی برابر ایران سه مهره خود را در اختیار ندارد. احمدیاسر، مشعل عبدالله وعبدالکریم حسن نفراتی هستند که در بازی مقابل ایران غایب هستند. نفر آخر به دلیل اینکه محرومیتش دو جلسه ای است بازی بعدی عنابی پوشان مقابل ازبکستان را هم از دست می دهد و به همین دلیل اصلا در اردوی کنونی حضور ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw7jn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملی پوشان در سالن تمرین کردند/شاگردان کی روش در استخر