تاریخ انتشار: 1395/11/11 17:04
کد خبر: 232491

بادامکی: خداداد باید تیم را بیرون می‌کشید

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان که در دیدار تیمش مقابل فولاد آنها را همراهی نکرده می‌گوید آقای عزیزی تنها کاری که می‌توانسته انجام دهد بیرون کشیدن بازیکنان از زمین بوده است.
بادامکی: خداداد باید تیم را بیرون می‌کشید

حسین بادامکی درباره دیدار هفته نوزدهم سیاه‌جامگان گفت: متاسفانه در این دیدار حضور نداشتم اما آنچه را که از تلویزیون مشاهده کردم این بود که داور ابتدا گل سالم ما را آفساید اعلام کرد و در ادامه آن خطا را به نفع فولادی‌ها پنالتی اعلام کرد که به اعتقادم آن خطا پنالتی نبود. متاسفانه در این دو دیدار داوری روی نتایجی که سیاه‌جامگان کسب کرد تاثیرگذار بود.

 

آنها که هفته گذشته مقابل سایپا با اشتباه داوری با شکست زمین را ترک کردند درباره اتفاقات بازی پدیده ـ سایپا دیگر تیم همشهری‌شان و نتیجه‌ای که داوران برای سایپا رقم زدند خاطرنشان کرد: در دو بازی گذشته اینکه سایپا 2 دیدار پیروز شود اتفاق است یا شانس؛ که خب شانس با سایپایی‌ها یار بود و آنها از بحران حضور در انتهای جدول رهایی یافتند. نباید برای تیمی‌هایی که شرایطشان در انتهای جدول یکی است و تک امتیاز برایشان مهم چنین داوران را قرار دهند. این دیدار حساسیت‌های زیادی دارد، نباید چوب چنین انتخاب‌ها و اتفاقات را پدیده و سیاه‌جامگان بخورند. نتایج روزهای پایانی می‌تواند برای هر تیمی گره‌گشا باشد.

 

او در توضیح خروج تغییر نظر داوروسط بازی فولاد ـ سیاه‌جامگان می‌گوید: همانطور که شاهد بودید داور وسط با مشورت با داور چهارم نظرشان را تغییر دادند. اینکه گفته می‌شود به دلیل خروج بازیکنان توسط آقای عزیزی نظر داور تغییر کرد را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم. هر فرد دیگری وقتی در یکی، دو هفته اخیر آن هم از داوری چنین متضرر می‌شود قطعا عصبانی خواهد شد و ناخواسته کنترل خود را از دست می‌دهد اما آقای عزیزی رفتار ناشایستی انجام ندادند که داور بازی قضاوتش را تغییر بدهد.

 

وی درباره دیدار هفته آینده‌شان مقابل گسترش گفت: گسترش فولاد تیم خوب و سرسختی است و قطعا در مقابل آنها برای کسب نتیجه به مشکل خواهیم خورد. امیدوارم مسئولین سازمان لیگ با توجه به اتفاقات بازی‌های گذشته انتخاب درستی برای داوری این دیدار داشته باشند چون هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwp6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرضیات پاشنه آشیل خونه به خونه
به دستیارانت اعتقاد دارید آقای مرزبان؟ !