تاریخ انتشار: 1395/05/28 15:20
اختصاصی/
کد خبر: 266994

پیش بازی فولاد یزد-ملوان/ عیار فولاد در شهر بادگیرها مشخص می شود

دو تیم فولاد یزد و ملوان بندرانزلی در هفته ی سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا جمعه به مصاف هم می روند.
پیش بازی فولاد یزد-ملوان/ عیار فولاد در شهر بادگیرها مشخص می شود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فولاد یزد که از مشکلات شدید مالی رنج می برد، در حالی به مصاف ملوان می رود که در دو هفته ی گذشته فقط یک امتیاز گرفته است و اگر قرار باشد این تیم به همین منوال بازیهای خود را ادامه دهد، از جدی ترین مدعیان سقوط به لیگ دو می باشد. 

یزدی ها در هفته ی اول مقابل خیبر به تساوی 1-1 دست یافتند، اما در تهران مقابل بادران 2-1 شکست خوردند و در این هفته به مصاف ملوانان می روند.

 

اما آن سوی میدان، تیم ملوان بندرانزلی که قصد بازگشت به لیگ برتر را دارد حضور دارد. 

ملوانان در هفته ی اول و در خانه ی آلومینیوم اراک 3-2 و با درخشش سه بازیکن جدیدشان به برتری رسیدند، اما در هفته ی دوم گرچه از راه آهن سرتر بودند، اما در نهایت به تساوی 0-0 دست یافتند تا تنها بازی بدون گل هفته ی گذشته رقم بخورد.

نکات قابل توجه

*دو تیم فولاد یزد و ملوان بندرانزلی اولین تقابلشان را سپری خواهند کرد.

*در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، ملوان بندرانزلی با تفاضل گل (1+) و با چهار امتیاز، در جایگاه پنجم قرار دارد و فولاد یزد نیز با تفاضل گل (1-) و با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است.

*دو تیم در هفته قبل مقابل حریفان تهرانی خود یعنی بادران و راه آهن قرار گرفتند که ملوانان یک امتیازی و یزدی ها نیز از تقابل با تیم های تهرانی صفر امتیاز کسب کردند.

*ملوانان در این بازی چهار غایب بزرگ دارند. احمد آهی، عزیز معبودی، محمد آبشک و علی نوری چهار بازیکنی هستند که همچنان نمی توانند ملوان را همراهی کنند.

*حضور سید جواد شفیعی پور بازیکن جوان فولاد یزد در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

*یزدی ها دو بازیکن جدید به تیم خود اضافه کرده اند. سالار افراسیابی از سیاه جامگان مشهد و محمدرضا قدرتی پور.

*تماشای این دیدار برای هواداران کاملا رایگان می باشد.

*ملوانان با چهار اتوبوس عازم یزد شده اند.

ترکیب احتمالی دو تیم

فولاد یزد: ایمان نخود ساز-وحید ارمی-سید رضا طلبه-محمود شبان-نعمت اله بخشی پور-مهران درویش-حسین قهار پور-مهران مرادعلی-علی صبوری-سید محمدعلی حسینی-علیرضا بیک زاویه

ملوان: نیما میرزازاد – حامد نور محمدی – مهدی رستمی – فرزاد جعفری – مهیار زحمتکش – سعید یوسف‌‌ زاده – شهاب کرمی – پوریا غلامی – یاسر وکیلی – شاهین ثاقبی و رضا اعتمادی

 

کوبل داوری این دیدار برعهده ی مجید پورعلی – محمد عطایی – حمید نادری و علی صباحی می باشد و ناظر این دیدار نیز محمد امیری است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5g7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوانان امروز راهی یزد می شوند