تاریخ انتشار: 1395/05/27 20:10
کد خبر: 267122

ده روسی: پیشنهادات بزرگ مرا اغوا نکرد

دانیه ده روسی، هافبک با سابقه رم تاکید کرد که سالها بازی کردن در این تیم بدان معنا نیست که وی انسان بلند پرواز و جاه طلبی نیست.
ده روسی: پیشنهادات بزرگ مرا اغوا نکرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / ده روسی علیرغم پیشنهادهای خوب در سال های اخیر، از سال 2001 در رم مشغول به فعالیت است.

دانیله ده روسی گفت: "برای من هیچ گاه پول دلیل مناسبی بری ترک رم و پیوستن به چلسی نبود. در رم هم در شرایط  مالی خوبی قرار دارم و برای من ملاک همه چیز مسائل مالی نبوه است.

نکته ای که برای من مهم تر بود، عدم دستیابی رم به جام های قهرمانی است. کدام بازیکن می تواند ادعا کند که نمی خواهد در لیگ قهرمانان پیروز شود؟

در طی 90 سال تاریخ رم، ما تنها سه بار قهرمان شده ایم و این بسیار آزار دهنده است. فکر می کنم مهم ترین دلایل ماندن من در اینجا، متولد شدن در شهر رم است. اگر من متولد این شهر نبودم، قطعا اینقدر به این تیم، لباس و طرفداران علاقه نداشتم.

من عاشق شهر رم و خوشحال کردن طرفداران این تیم هستم. ممکن است تیم هایی مثل رئال، چلسی و منچستر پرطرفدارتر باشند. اما دوستان همه ساکن رم هستند و من طرفداران را نیز دوستان خودم می دانم زیرا علایق و تعصباتمان مشترک است.

قصه همه ما مشترک است. ما با هم گریه کرده ایم و با هم پیروزی ها را جشن گرفته ایم و در تمامی لحظات، شریک یکدیگر بوده ایم. برای من

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5gyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رسمی - رم بار دیگر دروازه بان آرسنال را به خدمت گرفت