تاریخ انتشار: 1395/06/15 23:59
اختصاصی/
کد خبر: 263146

توضیح باشگاه راه آهن یزدان در خصوص انتشار یک خبر

باشگاه راه آهن یزدان با مشکلات مالی دست به گریبان است و مالک آن در صدد رفع مشکلات می باشد که این موضوع باعث سوتفاهماتی شده است
توضیح باشگاه راه آهن یزدان در خصوص انتشار یک خبر

به گزارش سرویس لیگ‌یک فرتاک ورزشی، شعیب نظری مدیر روابط عمومی  راه آهن یزدان در گفتگو با خبرنگار ما و به نقل از دکتر حسین رشیدی مدیر عامل این باشگاه  در خصوص انتشار خبری در یکی از سایت های محلی مبنی بر انحلال باشگاه راه آهن یزدان به دلیل مشکلات مالی  گفت :متأسفانه شاهد درج خبری که یک برداشت اشتباه از آنچه که در این باشگاه می گذرد بودیم.

از نظر ما آنچه که باعث و بانی انتشار چنین خبری است ،برخورد شفاف و صادقانه مالک، مدیر عامل و مسئولین باشگاه ،با بازیکنان و سایرعوامل است که بعد از حضور در جمع کادر فنی و بازیکنان و گفتگوی صمیمانه در خصوص مشکلات مالی پیش رو ،و ذکر این نکته که مسئولین باشگاه با اهتمام و سعی و تلاش بی وقفه در حال رفع آن هستند رخ داده است .

وی افزود: اینکه مسئولین باشگاه صادقانه و رو در رو در خصوص مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند با اعضای تیم گفتگو کرده و آنها را در جریان اقدامات خود قراردهند تا اگرعضوی  از اعضاء بنا به هردلیلی نتواند به همکاری ادامه دهد آزادانه نسبت به تصمیم گیری اقدام نمایدنه تنها اتفاق ناخوشایندی نیست بلکه جای امیدواری داردکه عملکرد ما به شکلی باشد که اجازه ندهیم کوچکترین حقی از بازیکنان ضایع گردد .

نظری در ادامه افزود :فوتبال ما همیشه و در تمام سطوح با مشکلات مالی مواجه بوده و این مسئله جدیدی نیست اما اینکه باشگاه راه آهن در خطر انحلال و یا مسائلی از این دست باشد مورد تأیید نبوده و تکذیب می گردد .

مسئولین‌ باشگاه در گفتگو با بازیکنان صراحتا اعلام داشته اند که مشکلات مالی حال حاضر  با پیگیری های بعمل آمده در ماه های آتی رفع و در این مدت نیز نیازهای تیم تأمین خواهد گردید و باشگاه  آماده هرگونه مساعدت ،مذاکره و کمک درجهت  حفظ حقوق بازیکنان و کادر فنی خواهیم بود تا شرایط به نحوی رقم بخورد که جو دوستانه و صمیمانه ای که شاهد آن هستیم هیچ گاه خدشه دار نشود .

وی در ادامه افزود ؛شایسته است که فعالان عزیز عرصه رسانه قبل از درج چنین اخبار ی  نسبت به استعلام صحت و سقم آن از مدیران و مسئولین باشگاه اقدام نمایند چراکه سیاست های باشگاه بر پایه همکاری و  ارتباط دوستانه با اصحاب محترم رسانه استوار است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5q6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چشم امید قهرمان لیگ برتر به قول استاندار
اختصاصی/