تاریخ انتشار: 1395/05/26 22:40
کد خبر: 267322

هوای بادران؛ ابری و نزدیک به طوفان/ آقای قربانی؛ علاج واقعه را قبل از وقوع کن!

بادران تهران یکی از تیم هایی بود که با خرید امتیاز پارسه به لیگ دسته اول فوتبال ورود کرد و اتفاقا در این راستا متحمل هزینه های بسیاری برای جذب بازیکنان و کادر فنی شده است.
هوای بادران؛ ابری و نزدیک به طوفان/ آقای  قربانی؛ علاج واقعه را قبل از وقوع کن!

به گزارش سرویس لیگ دسته اول فرتاک ورزشی؛ رقابت های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان را شاید بتوان کمی متفاوت تر از دیگر سالها دانست.

 

از یک سو حضور راه آهن تهران، ملوان بندرانزلی، استقلال اهواز، نساجی مازندران و... از سوی دیگر بودن تیم هایی هم چون بادران تهران و خونه به خونه و چند تیم دیگر را می توان بیانگر این امر دانست که رقابت های لیگ دسته اول بسیار حساس تر از سال های گذشته دنبال می شود.

 

موضوع مورد بحث ما، بادران تهران است. تیمی که به همت دکتر قربانی تشکیل شده و برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نبوده است.

 

مالک باشگاه بادران تهران، بازیکنان مورد نیاز و مربی خاص خود را که یکی از بهترین ها در رقابت های لیگ دسته اول می باشد را به این تیم آورده است تا بتواند با استفاده از تمامی ابزارهای مورد نیاز به لیگ برتر صعود کند و طبیعی هم است که نباید در این راستا با هیچ کس تعارف داشته باشد.

 

بادران در هفته اول به سپید رود رشت بازی را واگذار کرد، تیمی که در سال گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم مانع صعود بادران شده بود و بر همین اساس این بازی را می شد دیداری انتقامی نام برد، ولی بادران با تمام امکانات و ابزارهای لازم، نه تنها انتقامی از سپید رود نگرفت، بلکه باختی دیگر در کارنامه اش در  رقابت با این تیم ریشه دار به ثبت رسید تا بادران بداند که تنها هزینه های میلیاردی پاسخ گوی نیازهایش نخواهد بود.

 

بادران در دومین هفته به مصاف فولاد یزد رفت و در نهایت توانست در ورزشگاه اکباتان تهران این تیم را شکست دهد تا کمی هوای این تیم از ابری شدن به سمت آفتابی پیش برود و کسب سه امتیاز از این بازی، بادران و دکتر قربانی را تا حدودی به آرامش رساند و اکبر میثاقیان سرمربی این تیم را امیدوار به روزهای آینده کرد.

 

DDwEDePO5KVv

اما نکته اینجاست، علی رغم پیروزی بادران در دومین بازی لیگ، برخی دوست ندارند به دلایل متعددی هوای آن آفتابی باشد و بر همین اساس اختلافاتی در درون این تیم به گوش می رسد که حتی ممکن است دکتر قربانی از آن مطلع نباشد، اختلافاتی که شاید بتواند بادران را در هفته های بعدی وارد تنش هایی کند که رهایی از آن در نهایت فاصله گرفتن از نتایج مناسب است!

 

بازی بعدی بادران در برابر خونه به خونه است، تیمی که تمامی فاکتورهای لازم را برای صعود به لیگ برتر دارا می باشد و تا اینجای کار هم توانسته از دو بازی انجام گرفته نهایت امتیاز را کسب و در صدر جدول باشد و این بازی را شاید بتوان نقطه حساس لیگ برای بادران دانست، چرا که ممکن است با شکست احتمالی که دور از ذهن هم نمی تواند باشد، برخی ها از درون تیم منتظر استفاده از موقعیت پیش آمده هستند.

Dva8w2xYeDJN

ختم کلام اینکه باید این هشدار را به مالک این تیم که هزینه های بسیاری را متحمل شده است بدهیم که تا قبل از وجود این بحران چاره کار را پیدا کن اگر چه ممکن است خیلی ها منکر این اختلافات بشوند که حرفی نیست و در یک جمله سحن کوتاه می کنیم که آقای دکتر قربانی؛ قبل از طوفانی شدن هوای آسمان بادران، به فکر چاره باش، دوست آن است قبل از بوجود آمدن مشکل هشدار را بدهد نه آن که بعد از وجود مشکل بگوید خواستم بگویم ولی فرصت نشد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5vjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین کعبی/ زنده شدن در سیپدرود