تاریخ انتشار: 1396/09/15 20:01
کد خبر: 170570

پرسپولیس با ترکیب فعلی از گروه خود صعود می کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2018گفت : برای کسب نتایج بهتر چنانچه بتوانیم چند بازیکن در سه پست می گیریم، اما با ترکیب فعلی نیز به طور قطع ازگروه خود صعود خواهیم کرد.
پرسپولیس با ترکیب فعلی از گروه خود صعود می کند

محمود خوردبین پس از این مراسم که در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی ) در کوالالامپور برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اظهار امیدواری به موفقیت هر چهار نماینده ایران در این دوره از مسابقات باشگاههای آسیا گفت : اطمینان دارم که تیم پرسپولیس می تواند از گروه خود صعود کند و درگروهی که قرار گرفته ایم می توانیم با قاطعیت قهرمان شویم.

وی گفت:بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2018 از محاسنی که دارد اینکه مردم عزیزمان و هواداران تیم ما می توانند سه بازی را تا آخر این مسابقات در ایران تماشا کنند.

خوردبین خاطرنشان ساخت :قبلا یک بازی در ایران انجام داده بودیم و بقیه خارج از ایران بود ولی در این دوره سه بازی در ایران برگزار می کنیم.

وی پیرامون سخت ترین گروه این رقابت ها نیز گفت: استقلال با توجه به اینکه با العین امارات و الهلال عربستان هم گروه شده ، در سخت ترین گروه این رقابت ها قرار گرفته است.

وی در مورد چالش های احتمالی در مسیر پیش رو در این رقابت ها از جمله نوع رفتار امارات متحده عربی و عربستان سعودی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید اظهار نظر کند ولی تاکنون گفته شده که هر تیمی باید در زمین خود بازی کند و در خصوص تخطی نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا باید تصمیم گیری کند.

سرپرست تیم پرسپولیس تاکید کرد : امروز در این زمینه موضوعی مطرح نشد و لباس های تیم را به گروه مربوطه نشان دادیم.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم فصل آینده نیز گفت: این تیم روز به روز در حال بهتر شدن است و تمرینات خوب و با نشاطی برگزار شده و نتایج خوبی هم به دست آمده ، از نظر مدیریت هم آرامش خاصی بدست آورده ایم.

بر اساس قرعه کشی امروز رقابت باشگاههای آسیا در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تیم های پرسپولیس، الوصل امارات، السد قطر و برنده نمایندگان ازبکستان و اردن در گروه سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا امروز(چهارشنبه) در کوالالامپور مرکز مالزی برگزار شد و چهار نماینده ایران در این رقابت ها که از 23 بهمن ماه آغاز می شود ، حریفان خود را شناختند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7voj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخابی ها حذف می شوند،راه حلی هم وجود ندارد!