تاریخ انتشار: 1396/03/25 08:30
مدافع پرسپولیس در همه جشن های تیم ملی هست اما بازی نمی کند!
کد خبر: 203546

رقابت دیدنی یک استقلالی و 2 پرسپولیسی / کدام یک در نهایت نظر کی روش را جلب خواهند کرد؟

رقابت دیدنی یک استقلالی و 2  پرسپولیسی / کدام یک در نهایت نظر کی روش را جلب خواهند کرد؟

 لحظاتی بعد از سوت پایان مسابقه ایران  وازبکستان در ورزشگاه آزادی، حسین ماهینی با نهایت سرعت خودش را به مهدی طارمی رسانده بود تا این صعود دلچسب را با هم‌تیمی و هم‌شهری‎اش جشن بگیرد.

 نام حسین ماهینی در فهرست 18 نفره این مسابقه قرار داشت اما او همه 90 دقیقه را از روی نیمکت دنبال کرد و فرصت بازی در مقابل ازبکستان را به دست نیاورد. بر خلاف پرسپولیس، در تیم ملی رامین رضاییان این بازیکن را نیمکت نشین کرده اما ماهینی کوچک‌ترین اعتراض و واکنشی به این موضوع نشان نداده است. نیمکت‌نشینی در مسابقه صعود، برای ماهینی تازگی ندارد. حسین 4 سال قبل نیز در جریان بازی حساس با کره جنوبی، گل قوچان‌نژاد را از روی نیمکت دنبال کرد و در سراسر مسابقه به زمین فرستاده نشد. او تنها بازیکن نیمکت‌نشین بازی بزرگ با کره جنوبی بود که در جدال دوشنبه شب با ازبکستان نیز روی نیمکت نشست.

ماهینی در جام‌جهانی 2014 نیز در فهرست نهایی کارلوس کی‌روش جای گرفت. قبل از شروع رقابت‌ها، او مدافع راست موردعلاقه کی‌روش به شمار می‌رفت اما نقشه‌های سی‌کیو در زمان برگزاری تورنمنت تدافعی‌تر شدند. در جریان جام‌جهانی، پژمان منتظری در سمت راست خط دفاعی قرار گرفت تا زوج سیدجلال و امیرحسین صادقی در مرکز خط دفاع به میدان بروند. ماهینی حتی یک دقیقه نیز در جام جهانی بازی نکرد و به نیمکت‌نشینی در تیم خو گرفت. دوران سربازی در ملوان، بین حسین و تیم ملی فاصله به وجود آورد اما نمایش‌های مطمئن و مستحکم او در تیم برانکو، کی‌روش را مجاب کرد تا دوباره از این بازیکن دعوت کند. رقابت با رامین و وریا، برای ماهینی ساده نخواهد بود اما او در لیگ شانزدهم نشان داده که انجام‎دادن کارهای سخت را بیشتر دوست دارد. آیا حسین ماهینی به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین در جام جهانی روسیه نیز حضور خواهد داشت؟‌ عملکرد او در فصل آینده، پاسخ این سوال را روشن می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybwpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اردوی دردسرساز دوبی هافبک پرسپولیس را از تیم ملی دور کرد!