تاریخ انتشار: 1396/03/23 17:14
کد خبر: 203922

عالیشاه سرباز شیرازی ها می شود؟

در صورت حل نشدن مشکل عالیشاه با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز باید وی را سرباز فجرسپاسی شیراز در لیگ یک دانست
عالیشاه سرباز شیرازی ها می شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی ،امید عالیشاه هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به امید بیشتر دیده شدن در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته برای سپری کردن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی تبریز شده بود با شرایط عجیبی مواجه شده است.محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن که از فصل نقل و انتقالات زمستان فصل گذشته آغاز شد سبب شده که وی نتواند تیم سرخ پوش تبریزی را در لیگ برتر همراهی کند.

 

در همین رابطه به نظر می رسد در صورت حل نشدن مشکل وی با تراکتورسازی این هافبک سابق باشگاه های پرسپولیس تهران و راه آهن باید بالاجبار این فصل را در لیگ دسته اول سپری کند.

 

سرپرست باشگاه فجرسپاسی شیراز در توضیحی در این باره به تسنیم گفته:"نیازی به اقدام از سوی باشگاه فجرسپاسی نیست و اگر مشکل عالیشاه با تراکتورسازی حل نشود، این بازیکن باید به فجرسپاسی بیاید. سردار باران‌چشمه کاملا از این موضوع آگاهی دارد و می‌داند عالیشاه سرباز سپاه است و اگر در تراکتورسازی نتواند بازی کند، قطعاً باید به فجرسپاسی بیاید."

 

به این ترتیب با توجه به اینکه ملوان بندرانزلی دیگر تیم نظامی لیگ دسته اول سربازان نیروی دریایی ارتش را پذیرش می کند قطع به یقین در صورت حل نشدن مشکل عالیشاه با تراکتورسازی در لیگ یک وی را باید با پیراهن زرد فجرسپاسی شیراز ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybyqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه به ملوان نزدیک‌تر است یا فجر؟!
سرباز سپاه انتقالی می‌گیرد؟؛

سرپرست فجرسپاسی: نوراللهی نه، عالیشاه را می‌خواهیم
پیروانی اسطوره شهر شیراز و انسان بسیار خوبی است؛

گزینه‌های هدایت فجرسپاسی مشخص شدند
از بازگشت کلانتری تا بومی‌سازی کامل فجر؛