تاریخ انتشار: 1395/12/06 16:57
دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر؛
کد خبر: 227046

گزارش زنده؛ سیاه جامگان 1 ــ 0 تراکتورسازی تبریز/ یک پرسپولیسی سد راه سرمربی آبی پوش

شاگردان قلعه نویی برای کسب 3امتیاز این بازی معوقه برابر سیاه جامگان به میدان رفتند.

گزارش زنده؛ سیاه جامگان 1 ــ 0 تراکتورسازی تبریز/ یک پرسپولیسی سد راه سرمربی آبی پوش

در دیدار معوقه هقته بیست و وم لیگ برتر تراکتور سازی و سیاه جامگان به مصاف رفتند. تقابل خداداد عزیزی و قلعه نویی این باعث خواهد شد تا بازی جذاب و دیدنی را شاهد باشیم. تراکتورسازی برای باقی‌ ماندن در کورس قهرمانی به این 3امتیاز احتیاج مبرم دارد تا تفاضل امتیازش با استقلال تهران حفظ کند. پیروزی در این بازی برای مشهدی‌ها هم حائز اهمیت است چرا که برد در این دیدار شرایطشان را در انتهای جدول بهبود می‌بخشد.

داور: اشکان خورشیدی کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، علی اکبر عظیم پور

 ترکیب سیاه جامگان:

محمد ناصری، رضا شربتی، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، حسین بادامکی، سالار افراسیابی، روح الله سیف اللهی، محسن آذرپاد، گوران یرکوویچ، میلاد میداوودی و علیرضا جلیلی

 

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری ، سعید آقایی ، خالد شفیعی ، هادی محمدی ، محمد ایرانپوریان ، محمدرضا مهدی زاده ، مهدی کیانی ، محمد ابراهیمی ، شهرام گودرزی ، کرار جاسم محمد و لوسیانو ادینهو

 

شرح گل:

سیاه جامگان یک/ تراکتورسازی صفر: پدیده پس از یکی دو موقعیت بالاخره توانست به گل اول بازی دست پیدا کنذ، حسین بادامکی در دقیقه 27 توانست از کنار مدافعان تراکتور عبور کند و در حالی که چند متری پا به توپ حرکت کرد با ضربه ای دقیق دروازه اخباری را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 5 – اولین خطر جدی این دیدار توسط مشهدی ها اتفاق افتاد و روح الله سیف اللهی پس از دریافت پاس در حالی که با دروازه بان سیاه جامگان تک به تک شده بود نتوانست از این فرصت استفاده کند و اخباری با واکنشی به موقع این فرصت را مهار کرد. 

دقیقه 9 – تراکتوری ها در این دقیقه می توانستند اولین گل دیدار را به ثمر برسانند اما خالد شفیعی که با دروازه خالی حریف مواجه بود توپ را از بالای به بیرون زد.

دقیقه 22 – ضربه ایستگاهی سیاه جامگان از پشت محوطه جریمه توسط میداوودی نواخته شد اما این توپ که پیش از رسیدن به دروازه به زمین برخورد کرد به سختی توسط اخباری مهار شد.

دقیقه 32: ضربه میداودی به گوشه دروازه را اخباری در آغوش گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrmxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور با 6 غائب مقابل پرسپولیس