تاریخ انتشار: 1395/11/17 19:33
کد خبر: 231194

غیاثی: چرا هادی محمدی اخراج نشد؟

رضا غیاثی رییس سابق کمیته داوران به نقد داوری بازی پرسپولیس - تراکتور سازی پرداخته است.
غیاثی: چرا هادی محمدی اخراج نشد؟

غیاثی می‌نویسد: بعظی وقت‌ها مهربانی داور کار دستش می‌دهد همچنانکه در اواخر این بازی حوادثی را شاهد بودیم که صرفاً نشانه عدم قانون‌مندی بازیکنان و سوء استفاده آنان از نحوه قضاوت داور بود.

 

*همان اول بازی در دقیقه دوم گلی به ثمر رسید که هنوز در پایان بازی برای خیلی‌ها مشکوک به آفساید است من با توجه به توانائی‌های رضا سخندان در این شک حق را به او می‌دهم که مدافع و مهاجم دریک خط بوده باشند و صحنه آفساید نباشد.

 

*تا دقیقه٢٧ بازی که داور به محمدی اخطار داد خطاهای دیگری را از بازیکنان دو تیم شاهد بودیم که حداقل نیاز بود داور تذکر محکمی را به آنان می‌داد. محمدی مجدداً دردقیقه٤٢ بازی خطای بسیار خطرناکی راروی سروش رفیعی مرتکب شد او با زانو از پشت به کمر بازیکن حریف به شدت ضربه زد اگر کارت قرمز مستقیم را برای او سخت گیرانه بدانیم کارت زرد دوم یقیناً حق او بود وباید با دریافت آن از بازی اخراج می‌شد که داور خیلی مهربانه بااین بازیکن مماشات کرد تا اولین اشتباه اثر گذارش به منصه ظهور برسد.

 

*داور در دقیقه٥٢ بازی به‌درستی خطای سروش رفیعی را اعلام کرد وبه او اخطار داد اگر این خطای سروش را با خطای دقیقه ٤٢ محمدی که داور هیچ جریمه شخصی برایش در نظر نگرفت مقایسه کنیم محمدی  بجای کارت زرد، دو بار کارت قرمز حقش بود.

 

*در دقیقه ٥٤ کمک داور دوم با افساید اشتباهی که اعلام کرد یک شانس گل را از تیم پرسپولیس سلب کرد.

 

*دردقیقه ٧٩ رفیعی روی کرار مرتکب خطای گرفتن شد کرار به داور اعتراض می‌کرد اوباید کارت زرد دومش را بگیرد و از بازی اخراج شود که پر هم بیراه نمی‌گفت.

 

*در دقیقه٨٥ کامیابی نیا روی حاتمی مرتکب خطا شد در ادامه حرکت زننده حاتمی روی او داور به درخواست کمک داور اول به هردو اخطار داد اما این پایان ماجرا نبود دخالت کامیابی نیا در امر قضاوت باعث شد داور او را از زمین اخراج کند.

 

*در دقیقه ٨٨ کرار روی احمد زاده خطا کرد داور باید به کرار به علت نقص مکرر قانون اخطار می‌داد اگر داور این جریمه شخصی را برای او اعمال می‌کرد  با توجه به اخطاری که در دقیقه ٩٢ به او داد کرار هم باید از زمین اخراج می‌شد.

 

*حاتمی نیز در دقیقه ٩١ حوصله داور را از دخالت‌هایی که در امر قضاوت می‌کرد سر برد وبا کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrwpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی:پرسپولیس از ما بهتر بازی کرد