تاریخ انتشار: 1395/10/10 14:29
کد خبر: 239322

شرط عجیب مبعلی برای استقلالی شدن ؛ بهای مبعلی برای استقلال بسیار گران است

ستاره نفت تهران برای پیوستن به استقلال شرایط مهمی دارد که البته سرمربی استقلال از بسیاری از آنها آگاه است.
شرط عجیب مبعلی برای استقلالی شدن ؛ بهای مبعلی برای استقلال بسیار گران است

پس از پایان بازی سپاهان اصفهان و استقلال تهران از لیست خرید آبی‌ها رونمایی شد. بر این اساس ایمان مبعلی، سجاد شهباززاده و رحیم زهیوی سه بازیکن مورد نظر علیرضا منصوریان هستند.

نکته بسیار جالب مبعلی در صدر لیست آبی‌هاست و در همین راستا گزارش زیر تقدیم حضورتان می‌شود.

* مشترک مورد نظر در دسترس نیست!
بسیاری از هواداران کنجکاوند که بدانند موضع مبعلی در قبال پیشنهاد استقلال تهران چیست؟ اما تمام تماس‌ها با هافبک باتجربه نفتی‌ها طی روزهای اخیر بی‌پاسخ مانده است.

ایمان به توصیه نزدیکانش گوشی تلفن خود را خاموش کرده تا در آرامش کارش را دنبال کند و پس از بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان در اصفهان به استقلالی‌ها پاسخ بدهد. او نمی‌خواهد در این شرایط حاشیه‌ای برابر نفت تهران ایجاد شود.

* طلب ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام چه می‌شود؟!
مبعلی بابت فصل گذشته مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون تومان از نفت تهران طلبکار است. او در فصل جاری پولی از این باشگاه گرفته اما اگر از تیمش جدا شود مطالبات لیگ پانزدهم چه می‌شود؟

شنیدیم یکی از تردیدهای مبعلی همین موضوع بوده و به استقلالی‌ها گفته است: «طلب ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام می‌پرد!» البته همین مبعلی در فصل ۹۱-۹۰ قید ۲۰۰ هزار دلار طلب خود از باشگاه الشارجه امارات را زد و به ایران آمد. حالا باید دید این بار چه تصمیمی می‌گیرد؟

* ۵۰۰ میلیون تومان هم نفت تهران می‌خواهد
جدا از طلب فصل گذشته مبعلی که باید توسط استقلالی‌ها به او پرداخت شود، باشگاه نفت تهران هم حداقل ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیون تومان نقد برای واگذاری این هافبک باتجربه از آبی‌ها می‌خواهد. به عبارت بهتر خرید مبعلی برای استقلالی‌ها حدود یک میلیارد تومان آب می‌خورد!

چهارشنبه صبح پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال به باشگاه نفت تهران رسید البته نفتی‌ها همه اختیارات فروش یا حفظ مبعلی را به علی دایی واگذار کرده‌اند.

* باز هم کار منصوریان به علی دایی افتاد!
دعوای لفظی علی دایی و منصوریان حین بازی حذفی نفت تهران و استقلال و حتی کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار را که به خاطر دارید؟

حالا گذر منصوریان و استقلالی‌ها به دایی افتاده است؛ مردی که خوب می‌داند مبعلی‌ چه نقش تأثیرگذاری در تیمش دارد، همان‌طور که منصوریان ارزش ضربات ایستگاهی این هافبک باتجربه را می‌داند. برای درک موضوع توجه شما را به دو گل نفت تهران به استقلال در دقایق اضافی جلب می‌کنیم که از روی ضربات کرنر مبعلی حاصل شد.

* دوست مشترک سرمربی استقلال و مبعلی: ایمان؛ استقلال صدر جدول بود منصوریان جواب تلفن تو را هم نمی‌داد!
شنیدیم یکی از دوستان مشترک منصوریان و مبعلی به هافبک باتجربه نفت تهران گفت: «ایمان؛ فکر می‌کنی اگر استقلال تهران صدر جدول بود، منصوریان سراغی از تو می‌گرفت؟ حتی جواب تماس تلفنی‌ات را می‌داد؟!»

هر چند ایمان جوابی به این جملات نداده اما شنیدیم زمان حضور منصوریان در نفت تهران همواره از عملکرد مبعلی تعریف کرده و به او وعده داده که در صورت رفتن به استقلال اولین نفر ایمان را هم با خود می‌برد!

* اولویت بختیار بود نه ایمان!
بر اساس همین شنیده‌ها مبعلی در فصل نقل و انتقالات منتظر منصوریان ماند اما خبری نشد! ایمان که با کاشته‌های خود در نفت تهران به نوعی منصوریان را بلند کرده بود، بر اساس صحبت‌های قبلی انتظار داشت سرمربی جدید استقلال او را با خود ببرد ولی اولویت با بختیار رحمانی بود.

ظاهراً ایمان مبعلی اولویت سوم یا چهارم منصوریان برای خط میانی آبی‌ها در لیگ شانزدهم بوده و این بازیکن هم از این بابت دلخور است.

* امید ابراهیمی و کاوه رضایی مزاحم کاشته‌زن نشوند!
مبعلی خلقیات خاص و روحیه‌ای شکننده دارد. در دوران حضور در استقلال خوزستان هنگام کاشته زدن همین که میلاد میداودی به او نزدیک می‌شد و می‌پرسید: «ایمان می‌خواهی چه کار کنی؟» به هم می‌ریخت!

مبعلی باید خودش کاشته‌زن اول باشد و آنهایی که او را از نزدیک می‌شناسند خوب به این مسئله واقف هستند. این در حالی است که استقلال تهران در حال حاضر دو کاشته‌زن مدعی به اسامی کاوه رضایی و امید ابراهیمی دارد.

احتمالاً خود منصوریان هم این موضوع را به خوبی می‌داند که در صورت خرید مبعلی او نباید هنگام ضربات ایستگاهی مزاحم داشته باشد. آیا امید و کاوه زیر بار این موضوع می‌روند؟!

***
با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد مبعلی پس از بازی نیمه نهایی حذفی برابر سپاهان اصفهان، به استقلال تهران می‌پیوندد. این هافبک باتجربه به نزدیکانش گفته بدش نمی‌آید یک بار دیگر پیراهن آبی استقلال را امتحان کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywgny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نشست مطبوعاتی شبانه مربیان سپاهان و نفت