تاریخ انتشار: 1395/08/29 13:55
کد خبر: 248270

معروفترین جوانان فوتبالیست که جا پای پدر گذاشتند

این گزارش به معرفی پسران فوتبالیست های معروفی می پردازد که جا پای پدر گذاشته اند و با امید زیاد وارد عرصه رقابت شده اند.
معروفترین جوانان فوتبالیست که جا پای پدر گذاشتند
به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، در این میان پسران بازیکنان بزرگی مانند دیوید بکهام، زین الدین زیدان و دیگو سیمئونه حضور دارند.

 
 
1. انزو زیدان : پسر زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه که در تیم دوم رئال مادرید بازی می کند. وی در حال حاضر 21 سال دارد و امیدوار است که با درخشش در تیم دوم رئال مادرید بتواند خودش را به تیم نخست که هدایتش را زین الدین زیدان به عهده دارد، برساند. وی در پست هافبک هجومی بازی می کند.
 
2. کروز بکهام : پسر 11 ساله دیوید بکهام بازیکن اسطوره ای منچستر یونایتد که کمتر فوتبالی است او را نشناسد.  وی در مادرید به دنیا آمده است و فوتبالی های به آینده او امید زیادی دارند. در حال حاضر کروز در آکادمی آرسنال مشغول تمرین است.
 
 
3. ریوالدینیو : پسر 21 ساله ریوالدو بازیکن اسطوره ای فوتبال برزیل که البته شاید هیچ وقت هم به دستاوردهای بزرگ پدرش در تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا دست پیدا نکند. اما وی هم یکی از استعداد های آینده فوتبال است که در پست مهاجم بازی می کند.
 
4. لروی سانه : بازیکن جوان تیم فوتبال منچستر سیتی که نیازی به معرفی ندارد. وی پسر سلیمان سانه است که در در دهه 80 و 90 در تیم های آلمانی بازی می کرد. سانه یکی از بهترین بازیکنان جوان حال حاضر دنیا است.
 
 
5. جیووانی سیمئونه : در حالی که دیگو سیمئونه مشغول درخشش در تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا است و به خوبی از پس هدایت این تیم اسپانیایی برآمده است، پسر نیز در حال درخشش در تیم جنووا ایتالیا است. این بازیکن 21 ساله سابقه بازی در تیم ملی زیر 21 ساله های آرژانتین را نیز دارد.
 
6. کریستین مالدینی : زمانی که پائولو مالدینی اسطوره تیم میلان ایتالیا پس از 24 سال در سال 2009 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، شماره 3 این تیم به افتخار مالدینی کنار گذاشته شد. البته کریستین مالدینی پسر اسطوره میلان یکی از فوتبالیست های آینده به حساب می آید و قصد دارد پیراهن شماره 3 پدرش را به دست آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywlqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: من جادوگر نیستم