تاریخ انتشار: 1395/10/02 22:01
کد خبر: 241194

منصوریان نمی خواهد استعفا دهد

وقتی استقلال در جام حذفی به نفت تهران باخت و از این جام شد، بعضی‌ها تصور می‌کردند علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم استعفا می‌کند و می‌رود.
منصوریان نمی خواهد استعفا دهد

این مربی اما در کنفرانس مطبوعاتی‌اش حرفی از استعفا نزد و گفت تنها با تلاش می‌توانند مشکلات‌شان را حل کنند. نزدیکان منصوریان بلافاصله پس از اتمام بازی با نفت به این مربی گفتند اگر استعفا کند و برود، در واقع عصر مربیگری خود را در استقلال خیلی زود تمام کرده است و دیگر نمی‌تواند به نیمکت این باشگاه برگردد.

منصوریان قرار دادی سه ساله با استقلال امضا کرده و مدعی است در سال اول قول هیچ جامی را به مسئولان باشگاه نداده است. او با وجود حذف تیمش از جام حذفی، معتقد است باشگاه باید حمایت لازم را انجام دهد؛ چراکه استقلال در حال پوست‌اندازی است و به زمان بیشتری نیاز دارد.

منصوریان می‌دانست اگر استعفا کند نه‌تنها پول خود را نمی‌تواند بگیرد، بلکه رویای نیمکت استقلال را خیلی زود از دست خواهد داد. او در رختکن استقلال هم خطاب به بازیکنان گفت که باید از حالا به بعد تلاش خود را دو چندان کنند، چون بزودی باید در آسیا هم به میدان بروند و کار سختی در پیش دارند. استقلال قهرمانی در لیگ برتر را هم تا حد زیادی از دست داده است.

این در حالیست که باوجود حمایت وزارت ورزش برخی اعضای هیات‌مدیره استقلال خواهان قطع همکاری با منصوریان هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywmwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پژمان دوباره دژبان دروازه رحمتی خواهد شد

برزای و عدم استفاده در استقلال
نیمکت نشینی های بی پایان بهنام، علامت سوال فنی استقلال در لیگ شانزدهم؛