تاریخ انتشار: 1395/06/20 12:23
مس کرمان رئال مادرید ایران است
کد خبر: 262322

اظهارنظر جالب سرمربی بادران تهران پس از بازی مقابل مس!

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: با توجه به غیبت بازیکنان موثر و ضرب خوردگی سایر نفرات در حین بازی نتوانستیم هیچ تعویض تاکتیکی داشته باشیم.
اظهارنظر جالب سرمربی بادران تهران پس از بازی مقابل مس!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، اکبر میثاقیان در گفتگویی در خصوص تساوی با مس کرمان گفت: برابر یک تیم خوب که من بارها گفته ام با امکانات و سابقه ای که دارد بازی کردیم که من مس کرمان را به رئال مادرید اسپانیا تشبیه می‌کنم. بازی سختی بود و تیم‌ها همه با قدرت بازی می‌کنند و شاید مس می توانست ما را شکست دهد که در نیمه دوم اجازه این کار را ندادیم.

وی افزود: ما در این بازی منوچهری را به عنوان بازیکن نوک و سرزن در اختیار نداشتیم و چند بازیکن هم در حین بازی به علت آسیب دیدگی از دست دادیم تا تعویض هایمان همه از سر اجبار و پر کردن جای خالی‌ها باشد و عملا نتوانستیم تاکتیکی که تمرین کرده بودیم را پیاده کنیم. با این حال ما بازی باخته را بردیم و از این بابت از بازیکنانم تشکر می‌کنم که غیرت کردند.

میثاقیان یادآور شد: نتیجه مساوی در اکثر بازی‌ها نشان می‌دهد که در لیگ امسال تا چه اندازه تیم‌ها به هم نزدیک هستند؛ شما همین نفت پارس جنوبی و اکسین را ببینید که چقدر خوب کار می‌کنند. ما هم رفته رفته شکل می گیریم و انشاالله به زودی روند خوب خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی بادران با بیان اینکه تعطیلی لیگ‌برتر نقش زیادی در پررنگ شدن لیگ یک دارد، متذکر شد: لیگ‌یک سخت و فشرده است و هر وقت لیگ‌برتر تعطیل می‌شود جذابیت آن بیشتر می‌شود. الان نزدیک به دوازه تیم نزدیک به هم هستیم و اینکه تیم‌ها چقدر امکانات و بازیکن تاثیرگذار در اختیار دارند در روند کار تاثیرگذار خواهد بود./ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yylmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل گهر تنها پیروز صدرنشینان در هفته ششم/ هتریک گل گهر در برایر ایرانجوان بوشهر