تاریخ انتشار: 1402/06/08 17:48
کد خبر: 370

جدال دیدنی: نوراللهی- اینیستا!(عکس)

هافبک ایرانی الوحده مقابل ستاره اسپانیایی الامارات قرار می‌گیرد.
جدال دیدنی: نوراللهی- اینیستا!(عکس)

رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ کاپ فوتبال امارات از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) با انجام دو دیدار آغاز می‌شود که در یکی از آنها، الوحده با بهره مندی از احمد نوراللهی در لیست بازیکنان خود، در وزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف الامارات و یاران آندرس اینیستا خواهد رفت.

احمد نوراللهی که در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر امارات حضور ثابت در ترکیب الوحده مقابل البطائح و الجزیره داشته و در دیدار اخیرشان توانست پاس یکی از دو گل برتری تیمش را بدهد، امروز هم در جمع ۱۱ نفر اصلی مقابل تیم الامارات دیده می شود.

هافبک ایرانی الوحده که در جام باشگاه های عرب سه بازی انجام داد و یک پاس گل داد و در دو هفته گذشته لیگ برتر امارات هم نمایش درخشانی در خط میانی تیمش ارائه کرده، امیدوار است امروز در جدال با الامارات که آندرس اینیستا، ستاره اسپانیایی پیشین بارسلونا را در اختیار دارد هم عملکرد تاثیرگذاری ارائه بدهد.

qhbjbpdn

اینیستا پس از انتقال عجیب به الامارات در هفته ابتدایی لیگ برتر امارات حضور تعویضی در زمین داشت، اما در دیدار اخیرشان مقابل عجمان که با نتیجه ۴ بر ۴ متوقف شدند، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

یاران نوراللهی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر امارات یک شکست مقابل البطائح و یک پیروزی برابر الجزیره داشتند و امروز به دنبال ادامه این روند در رقابت های لیگ کاپ هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/54y9m3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی آماده فصل با تیم جدید+عکس