تاریخ انتشار: 1402/12/12 16:10
کد خبر: 1268372

افشای جزئیات قرارداد امباپه با رئال؛ ستاره فرانسوی پر درآمدترین بازیکن مادرید می‌شود

امضای قرارداد با کهکشانی‌ها، ستاره فرانسوی را به پردرآمدترین بازیکن رئال تبدیل می‌کند.
افشای جزئیات قرارداد امباپه با رئال؛ ستاره فرانسوی پر درآمدترین بازیکن مادرید می‌شود

معادله رئال مادرید و کیلیان امباپه کم کم درحال حل شدن است و به نظر می‌رسد هواداران پاریسی باید خودشان را برای خداحافظی با فوق‌ستاره خط حمله‌شان در پایان فصل جاری آماده کنند.

امباپه دیشب در بازی با موناکو در هفته بیست‌وچهارم لیگ یک، پس از تعویض در بین دو نیمه، به جای نشستن روی نیمکت با پوشیدن لباس شخصی روی سکوها نیمه دوم مسابقه را نظاره کرد تا نشان دهد که روزهای آخر حضورش را در پاریس تجربه می‌کند. واقعیتی که لوئیز انریکه هم با آن کنار آمده و در نشست خبری پس از بازی دیشب، اعتراف کرد که او با تعویض امباپه، در حال آماده کردن پی‌اس‌جی برای بازی بدون ستاره است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده با توجه به توافق امباپه و رئال، او در مادرید دستمزدی پایین‌تر از پاری‎‌‎سن‌ژرمن دریافت خواهد کرد و گفته می‌شود او سالانه بین ۱۵ میلیون یورو (۱۳ میلیون پوند / ۱۶ میلیون دلار) تا ۲۰ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند / ۲۲ میلیون دلار) به عنوان دستمزد پایه به جز پاداش دریافت کند. حتی با کاهش دستمزد، او به پردرآمدترین بازیکن برنابئو تبدیل خواهد شد.

پاریسی‌ها روز سه شنبه به اسپانیا می‌روند تا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال سوسیداد بروند. آنها با توجه به برد دور رفت، خیال آسوده‌تری برای صعود به یک‌چهارم دارند، اما کسی نمی‌داند امباپه در این مسابقه چند دقیقه بازی خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55elqm

آخرین اخبار