تاریخ انتشار: 1402/12/14 19:27
کد خبر: 1268472

درویش: یکی دو روز دیگر مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مشکل مالکیت مشترک این باشگاه و استقلال در روزهای آینده با تدابیر وزارت ورزش و دولت حل می‌شود.
درویش: یکی دو روز دیگر مشخص می‌شود

رضا درویش  مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر تیم نفت و گاز گچساران و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: بازی خوبی بود و بازیکنان انسجام و هماهنگی خوبی از خودشان نشان دادند. ۴، ۵ بازیکن جدید برای هماهنگی نیاز به زمان دارند و در این مدت در حال پیدا کردن انسجام لازم هستند.

وی در ادامه با انتقاد از داوری گفت: باز هم در این بازی پنالتی مسلم ما که کارشناسان آن را تائید می‌کنند گرفته نشد و گل ما نیز فکر کنم آفساید نبود. این مسئله در صورتی که نتیجه نزدیک‌تر بود، برای ما مشکل‌ساز می‌شد و امیدوارم این مشکلات یک روز مرتفع شود و ما پس از پایان بازی در این باره گله نکنیم.

درویش درباره بی‌میلی سازمان تامین اجتماعی برای مالکیت پرسپولیس هم تصریح کرد: این مسائل فراتر از باشگاه و هیئت مدیره و حتی وزارت ورزش است و این تصمیمات در حد کلان گرفته می‌شود و بهتر است کسانی که این تصمیم را گرفته‌اند پاسخگو باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط حل مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس، هم یادآور شد: در جلسه هفته گذشته هم وزیر ورزش و هم مسئولان همه انسجام خوبی برای حل مشکلات از جمله بحث مالکلیت داشتند، در آن جلسه کیمرث هاشمی وزیر ورزش اعلام کرد که دغدغه‌ای در این باره نداریم و بحث مالکیت مرتفع شده و پرسپولیس تحت پوشش یک وزارتخانه خاص قرار می‌گیرد. بحث استانداردسازی ورزشگاه آزادی هم برای کسب مجوز حرفه‌ای مورد توجه قرار گرفت و اسناد آن برای بارگذاری آماده می‌شود.

وی درباره اینکه چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره مالکیت مشترک سه تیم عربستانی موضع‌گیری نمی‌کند و بین تیم‌های ایرانی و سعودی در این رابطه تبعیض قائل می‌شود، گفت: فدراسیون فوتبال در این باره باید پاسخگو باشد و یک تیم باشگاهی نمی‌تواند در این باره با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کند. الان ۴ سال پول باشگاه در AFC مسدود است و نامه‌نگاری‌های زیادی در این باره کرده‌ایم و باید مسئولان فدراسیون در این باره رایزنی کنند. حل این مسئله عزم جدی همه مسئولان مانند فدراسیون فوتبال، بانک مرکزی و وزارت امورخارجه را می‌طلبد.

درویش در پایان با تاکید دوباره بر اینکه مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس در چند روز آینده حل می‌شود، اذعان کرد: اینکه تیم به کجا واگذار شود، در اختیار ما نیست اما در جلسه هفته گذشته با وزیر ورزش با توجه به حذف سال گذشته استقلال از آسیا، حساسیت مسئله مورد توجه قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55elzq

آخرین اخبار